  • 11. Data: 2009-10-18 10:48:13
    Temat: Re: DVD video - jak kopiowac ?
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Napisalem to w watku inicjujacym "zrobilem obraz plyty programem NERO i
    > nastepnie ten obraz nagralem na nowa plyte DVD."

    No zwątpiłem, ponieważ dalej w tekście nazwałeś foldery plikami :)
    Może faktycznie jest tak, że Twój odtwarzacz po prostu nie trawi tych
    płytek. Czy coś innego, nagranego na tej nagrywarce i tych płytkach
    działa na Twoim odtwarzaczu?

    Piotr

  • 12. Data: 2009-10-18 11:23:25
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> napisał:

    >[...]
    > Plyta na ktora kopiowalem to verbatim dvd-r 4,7 gb 16x PRINTABLE. Nie
    > pamietam z jaka predkoscia nagrywalem, ale na pewno nie z maksymalna. Czy
    ta
    > cecha PRINTABLE mogla miec jakies znaczenie ?
    >[...]

    Teoretycznie nie powinna, praktycznie widywałem opinie, ze nośniki typu
    'printable' bywają bardziej zawodne od zwykłych.
    Sprawdź jeszcze, czy Twój odtwarzacz jest kompatybilny z płytami dvd-r -
    zdarzały się nagrywarki stracjonarne które radziły sobie tylko z płytami
    dvd+r - być może z odtwarzaczami bywało podobnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2009-10-18 12:41:30
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Z plyty DVD otrzymanej od kamerzysty weselnego, ktorą mozna odtwarzac na
    > PC jak i na stacjonarnym odtwarzaczu DVD zrobilem obraz plyty programem
    > NERO

    Jaki nero?
    Ściągnij jakiś programik do obliczania sumy kontrolnej MD5 i sprawdz md5 dla
    oryginały i dla kopii. Na forum pecet ktos pisal, ze wlasnie nero 7 czy 8
    tak nagrywal, ze kopia nie była taka sama jak oryginał, a np. darmowy
    InfraRecorder nagrywał OK. :-)

  • 14. Data: 2009-10-18 13:50:43
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > dla oryginały i dla kopii. Na forum pecet ktos pisal, ze wlasnie nero 7
    > czy 8 tak nagrywal, ze kopia nie była taka sama jak oryginał, a np.

    Bzdury. Najprostszy sposób, to sporządzenie z oryginału, kopii w postaci
    obrazu ISO lub *.nrg. Następnie obraz ten można nagrać na czystą płytkę, w
    ten sposób masz pewność, że kopia będzie w 100% zgodna z oryginałem. Całą
    operację można przeprowadzić przy pomocy Nero albo użyć programików typu
    UltraISO czy PowerISO albo innych tego typu.
    Po co w tym przypadku sumy kontrolne? i co do czego (z czyn) miałoby być
    porównywane?

  • 15. Data: 2009-10-18 14:25:22
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bzdury. Najprostszy sposób, to sporządzenie z oryginału, kopii w postaci
    > obrazu ISO lub *.nrg.

    ee tam, prawdę piszę. :-)
    http://www.grupy.banzaj.pl/Nero,Express,to,syf,Co,za
    miast,niego,14,896989,2009_06.html

  • 16. Data: 2009-10-18 16:22:26
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Hue Saturation pisze:
    > W jaki sposób
    >
    > Napisalem to w watku inicjujacym "zrobilem obraz plyty programem NERO i
    > nastepnie ten obraz nagralem na nowa plyte DVD."

    Nagrałeś obraz płyty tak samo jak plik, czy użyłeś opcji - nagraj płytę
    z obrazu (czy jakoś tak) ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 17. Data: 2009-10-18 19:17:03
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nagrałeś obraz płyty tak samo jak plik, czy użyłeś opcji - nagraj płytę z
    > obrazu (czy jakoś tak) ???

    Oczywiscie ze nagraj z obrazu

  • 18. Data: 2009-10-18 19:18:59
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    > Użytkownik "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> napisał w
    > wiadomości news:hbenkm$u0p$1@news.onet.pl...

    > Jaki nero?

    9.0

  • 19. Data: 2009-10-18 20:05:45
    Od: "Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Hue Saturation <n...@n...post.pl> napisał(a):

    > 9.0

    Wypróbuj freewerowy Starburn. Robi true ISO i dodatkowo kalibruje nagrywarkę.

  • 20. Data: 2009-10-18 21:56:58
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Hue Saturation wrote:
    > Dziekuje za podpowiedzi

    Spróbuj nagrać na DVD+R i ustaw booktype na DVD-ROM - Nero robi to chyba
    automatycznie, a jak nie to nagrywaj ImgBurnem.

    --
    |=> GG: 421503