  • 1. Data: 2013-01-24 00:29:06
    Temat: Darmowa nawigacja offline dla Android'a
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    Znalazłem na razie dwie nawigacje offline dla Androida
    MapFactor Navigator
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ma
    pfactor.navigator

    OsmAnd
    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.os
    mand

    Możecie polecić jakiś inne **darmowe** programy do nawigacji offline na
    Androida?

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 2. Data: 2013-01-24 08:53:00
    Temat: Re: Darmowa nawigacja offline dla Android'a
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-01-2013 00:29, Kamikazee pisze:
> [...]
    mand

    > Możecie polecić jakiś inne **darmowe** programy do nawigacji offline na

    a jak z aktualnoscia tych map ew. jak czesto aktualizuja i kto jest
    prowajderem?

  • 3. Data: 2013-01-24 09:50:24
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 24.01.2013 08:53, K pisze:
    pfactor.navigator
    dobra nawigacja ale mapy ma z open street map, a jak wiadomo ostatnio im
    dróg ubyło, zamiast przybyć...
    mand
    tutaj trzeba sobie pobrać mapę UMP, żeby wogóle był sens używania
    programu. niestety wyliczanie trasy to wczesna beta. Długich tras nie
    wylicza wcale, a krótkie tak sobie.

    Mimo że jestem przeciwnikiem, dla 99% społeczeństwa automapa jest darmowa.

    > a jak z aktualnoscia tych map ew. jak czesto aktualizuja i kto jest
    > prowajderem?
    napisałem wyzej.
    ToMasz

    PS
    jest parę dobrych nawigacji online (targeo ma te same mapy co
    automapa). skoro masz androida, to na 99% możesz mieć albo Aero2 albo
    taniutką kartę sim orange free. jak nawigujesz sporadycznie zastanów się
    czy nie warto zapłacić piątaka za internet zamiast za nawigacje. inne
    rozwiązanie. załóż nowe konto , sciągnij tygodniową wersje automapy z
    googlepaly, po tygodniu wywal automapę i konto.
    rozwiązań jest dużo

  • 4. Data: 2013-01-24 11:55:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 24 Jan 2013 00:29:06 +0100, Kamikazee <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    smand

    >Możecie polecić jakiś inne **darmowe** programy do nawigacji offline na

    Czasem korzystam z navfree, są nie tylko mapy Polski ale i innych
    krajów. Tyle że akutalizacje map miały być co 2 miesiące a dla Polski
    ostatnia aktualizacja to listopad 2011r. No i aplikacja jest po
    angielsku ale to akurat najmniejszy problem.
    Ewentualnie możesz sobie pobrać z marketu navmax i potestować, kiedyś
    trial był na 30 dni teraz nie wiem jak to wygląda ale całka fajna
    navigacja.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-01-24 12:11:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości
> [...]
    > na
    > Androida?

    >a jak z aktualnoscia tych map ew. jak czesto aktualizuja i kto jest

    providerem dla osmand jest OSM, aktualizuje sie to na biezaco, ale
    jesli offline ... no to jak czesto chcesz :-)

    Tylko jak kazdy spolecznosciowy projekt - pewne obszary sa swietnie
    pokryte, a inne wcale i poki sie jakis pasjonat nie trafi to nie beda.

    No ale wezmy takie google, rok im zajelo dorysowanie AOW.

    J.

  • 6. Data: 2013-01-24 12:22:39
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    inne
    > rozwiązanie. załóż nowe konto , sciągnij tygodniową wersje automapy z
    > googlepaly, po tygodniu wywal automapę i konto.

    Automapa łączy licencje z urządzeniem lub kartą. Konto google nie ma nic do
    tego.

  • 7. Data: 2013-01-24 12:23:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    mand

    > providerem dla osmand jest OSM, aktualizuje sie to na biezaco, ale
    > jesli offline ... no to jak czesto chcesz :-)

    Dla jednego programu może być więcej niż jedna mapa, to nie jest tak,
    jak z automapą, że mapa i program stanowią nierozłączny komplet.

    Dla osmand - do nawigowania po Polsce masz na przykład mapę UMP
    http://ump.fuw.edu.pl/wiki/Dla_Androida#UMPpcPL_dla_
    programu_OsmAnd

    MJ

  • 8. Data: 2013-01-24 12:49:20
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-24 09:50, ToMasz pisze:

    > PS
    > jest parę dobrych nawigacji online (targeo ma te same mapy co automapa).

    Chodzi Ci Targeo na Androidzie? Bo mi jako jedyna aplikacja którą do tej
    pory zainstalowałem na Tablecie, zamiast się uruchomić - wyrzuca błąd.

  • 9. Data: 2013-01-24 12:52:44
    Od: Trybun <i...@y...com>

    > Dla osmand - do nawigowania po Polsce masz na przykład mapę UMP
    > http://ump.fuw.edu.pl/wiki/Dla_Androida#UMPpcPL_dla_
    programu_OsmAnd MJ

    I jeżeli chodzi o pokrycie drogowe Polski to ta mapa chyba nie ma sobie
    równych.

  • 10. Data: 2013-01-24 12:52:50

    W dniu 24-01-2013 09:50, ToMasz pisze:

> [...]
    > rozwiązanie. załóż nowe konto , sciągnij tygodniową wersje automapy z
    > googlepaly, po tygodniu wywal automapę i konto.

    ja mam NaviExperta. nie szukam darmowej, aczkolwiek gdy bedzie cos
    godnego uwagi to chetnie przetestuje. abo mam w t-mobile i raczej nie
    bede zmienial operatora.