  • 11. Data: 2014-06-01 22:00:03
    Temat: Re: Day after day...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Jun 2014 20:25:58 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Hmm, a nie aresztowanie przestepcy przez Policje to nie jest
    > przestepstwo? Jedzie nawalona baba, jak rozumiem zatrzymala ja policja i
    > co, zyczyli "szerokosci"? Za drugim razem ja w koncu aresztowali, czy
    > tez puscili wolno?

    A co można dziś takiemu zrobić? Skierować sprawę do sądu. Odebrać prawko.
    Pijacy ani jednym ani drugim się nie przejmują. A jak bryczki nie będzie to
    i nie pojedzie. Nooo, niech np. zabierają bryczkę na rok. Na płatny
    policyjny parking :)
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2014-06-01 22:07:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 01 Jun 2014 20:11:43 +0200 osobnik zwany Jacek
    Maciejewski napisał:

    > Ja nie mówię o narzędziach do alkoholizowania się. Póki co jest legalne.
    > Ja mówię o narzędziu do jazdy po pijaku :) Nie zaprzeczysz że bez
    > samochodu jakoś trudno jechać drogą?

    a co biedny samochód winien? powinni jej mózg zaaresztować :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-06-01 22:24:05
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > smutne jest to, że nie można "ludzi" skazać na prace przymusowe. śmieci
    > jest dużo w parku/lesie... a jak nóżki i rączki bolą, to niech
    > niewidomym książki czytają
    >
    > ToMasz

    Dokładnie! Tylko bym nie zrobił przymusowe tylko marchewka i kij.
    Pracujesz dostajesz mydło i jedzenie. Nie pracujesz dostajesz taką pasze
    żeby tylko przeżyć, żadnych siłowni i innych dupereli. Dlaczego nie ma
    pracy a jest kuźnia patologi za kratami?

  • 14. Data: 2014-06-01 22:25:48
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    > Pijacy ani jednym ani drugim się nie przejmują. A jak bryczki nie będzie to
    > i nie pojedzie. Nooo, niech np. zabierają bryczkę na rok. Na płatny

    Gorzej jak to samochód męża którego sterroryzowała, nie będzie miał
    chłop jak do pracy dojechać i tylko pewnie to blokuje władze przed
    konfiskatą pojazdów pijakom.

  • 15. Data: 2014-06-02 03:01:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > A jak bryczki nie będzie to
    > i nie pojedzie.

    To pojedzie inna. Siedzac w areszcie tez pojedzie... do sadu, a stamtad
    do wiezienia.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2014-06-02 09:46:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Jun 2014, masti wrote:

    > za-kolkiem-na-drugi-dzien-samo-wideo

    > a co według Ciebie było narzędziem alkoholizowania się?

    Ale alkoholizowanie się nie jest zabronione.
    Alkohol nie jest więc narzędziem przestępstwa.
    Jest jedynie "narzędziem wprowadzenia w stan umożliwiający pierwszeństwo"
    :>
    Przestępstwo następuje w momencie usiłowania kierowania pojazdem w tym
    stanie, narzędziem jest więc pojazd.

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2014-06-02 09:52:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Jun 2014, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Hmm, a nie aresztowanie przestepcy przez Policje to nie jest przestepstwo?

    Nie.
    Przeciwnie, do aresztowania muszą zaistnieć "czynniki uzasadniające",
    w rodzaju groźby mataczenia. Ktoś przyłapany z >0,25% jest prawnie
    uziemiony, w zasadzie pozostaje mu poczekać na wyrok i wolne miejsce
    w więzieniu, nie ma powodu do aresztu.

    > Jedzie nawalona baba, jak rozumiem zatrzymala ja policja i co, zyczyli
    > "szerokosci"?

    Pewnie kazali sprowadzić kogoś trzeźwego z aktualnym PJ, który będzie
    prowadził pojazd.

    > Za drugim razem ja w koncu aresztowali, czy tez puscili wolno?

    Hm... policja to ją chyba może tylko zatrzymać :)
    A czy sąd postanowił o areszcie to nie wiem.
    Ale w tym przypadku byłaby podstawa ("groźba ponowienia").

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2014-06-02 10:59:23
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Przestępstwo następuje w momencie usiłowania kierowania pojazdem w tym
    > stanie,

    W momencie usilowania to chyba nie bardzo. Ja bym sobie bardzo zyczyl,
    zeby na usilowaniu (bezskutecznym) sie skonczylo.

    > narzędziem jest więc pojazd.

    Bez przesady, narzedziem jest kluczyk. Silnik nie ma wyboru, dostaje
    iskre, to jedzie. Kola tez, mimo protestow, jada tam, gdzie nimi kreca;-)
    Tak serio, to bylaby to kara niesprawiedliwa, jeden nawalony jedzie
    samochodem za 1kzl, inny za 1Mzl. Wolalbym, zeby obaj spotkali sie w
    celi i w zaden sposob nie mogli jezdzic jakimkolwiek samochodem przez
    pare lat.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2014-06-02 11:07:39
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

> [...]
    > w rodzaju groźby mataczenia. Ktoś przyłapany z >0,25% jest prawnie
    > uziemiony, w zasadzie pozostaje mu poczekać na wyrok i wolne miejsce

    A wysokie prawdopodobienstwo popelnienia ponownie przestepstwa taka
    przeslanka nie jest? Jak nakryja kogos na wlamaniu, napadzie,
    falszerstwie, to tez puszczaja wolno i kaza tylko czekac na list?
    Nie wiedzialem, ze tak jest i przyznam, ze mnie to przeraza.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2014-06-02 12:12:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

    >A wysokie prawdopodobienstwo popelnienia ponownie przestepstwa taka
    >przeslanka nie jest? Jak nakryja kogos na wlamaniu, napadzie,

    Chyba jest. Ale jakie jest pr-stwo ze ktos na drugi dzien napadnie,
    albo bedzie pijany jechal ?

    >falszerstwie, to tez puszczaja wolno i kaza tylko czekac na list?
    >Nie wiedzialem, ze tak jest i przyznam, ze mnie to przeraza.

    Bywa. Przeslanka jest tez wysoka grozaca kara i ryzyko ucieczki i
    takich od napadania raczej zatrzymuja. A potem siedza pare lat bez
    wyroku - co tez jest ciekawe w panstwie prawa.
    Ale za zwykly wypadek na trzezwo tez grozi wysoka kara.

    Pani mnie troche dziwi, bo z tego co sie slyszy to policja raczej
    zatrzymuje takie osoby do wytrzezwienia, potem oficjalnie stawia
    zarzuty, i dopiero wypuszcza.
    Po wypuszczeniu poszla sie upic ?

    J.