  • 1. Data: 2008-09-03 19:21:31
    Temat: Dialog... wojna cenowa...
    Od: "Kuba" <b...@i...pl>

    Witajcie,

    Dialog rozpoczal wlasnie wojne cenowa... co z tego bedzie wg. Was ?

    Obecnie od dialogu mozna wziasc internet juz za 9 zł brutto - 1 Mbit przy
    umowie na 24 miesiecy - cena stala przez cale 2 lata... troche tragedia dla
    sieci operujacych tam gdzie jest i Dialog...
    Oczywiscie trzeba mie ci telefon, ale wiele ludzi telefon tak czy inaczej ma
    (najwyzej zmienia z TPSA na Dialog).

    http://www.dialog.pl/dialogdom_promocje_szczegoly.ph
    p?obj=3465

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2008-09-04 01:01:13
    Temat: Re: Dialog... wojna cenowa...
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Kuba napisał:

> [...]
    > sieci operujacych tam gdzie jest i Dialog...
    > Oczywiscie trzeba mie ci telefon, ale wiele ludzi telefon tak czy inaczej ma

    Cena 9 zl za 1 Mbit jest przy minimum 60 zl abonamencie telefonicznym,
    czyli razem zobowiazujesz sie placic Dialogowi 69 zl przez 2 lata.
    Czy to tak bardzo tanio...
    Co do tego, ze wielu ludzi tak czy inaczej ma telefon, mozna
    polemizowac, wielu rezygnuje i malo kto chce w dzisiejszych czasach
    dwuletnia lojalke na telefon stacjonarny. Tym bardziej promocja nie
    wydaje sie atrakcyjna dla tych, ktorzy aktualnie stacjonarki (juz) nie
    posiadaja i jest im ona calkowicie zbedna. Podsumowujac - nie jest az
    tak bardzo zle dla malych operatorow, jak to sie wydaje na pierwszy rzut
    oka, choc rzeczywiscie promocja marketingowo bardzo pomyslowa (TP ze
    swoja neostrada sie chowa).

    pozdrawiam
    DK

  • 3. Data: 2008-09-04 06:03:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kuba napisał(a):

    > Obecnie od dialogu mozna wziasc internet juz za 9 zł brutto - 1 Mbit przy
    > umowie na 24 miesiecy - cena stala przez cale 2 lata... troche tragedia dla
    > sieci operujacych tam gdzie jest i Dialog...

    Eeee... Przelicz calosc, czyli cene za net + cene za abonament
    telefoniczny ktory musisz miec zeby miec taka cene za net to okaze sie,
    ze to dupa a nie wojna cenowa ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 4. Data: 2008-09-04 06:33:52
    Od: b...@i...pl

    > Eeee... Przelicz calosc, czyli cene za net + cene za abonament
    > telefoniczny ktory musisz miec zeby miec taka cene za net to okaze sie,
    > ze to dupa a nie wojna cenowa ;)
    >
    > j.

    A ja mimo wszystko jestem przerazony i to ze jestem przerazony to jest problem
    polskiego internetu ;P
    Podpisujac umowe z ludzmi biore od nich maila i telefon - ot tak na wszelki
    wypadek. ok 10-20% ludzi nie ma stacjonarnego wcale, pozostali maja telefon w
    dialogu i tpsa (pol na pol mniej wiecej).
    Moj ojciec sam jest takim przypadkiem ktory telefon z dialogu ma i gdyby nie to
    ze ma go za darmo z mojej sieci, to sam bym mu radzil wziecie tego za 9
    zl/miesiac.

    Mnie sie jednak wydaje ze to nie jest tak lekko jak piszecie... Oczywiscie przy
    cenie 150 zl/miesiac kazdy sie troche boi przed podpisaniem umowy na 24
    miesiace... ale umowa na 9 zl ? na 20 zl ? Przeciez to zadne pieniadze, na
    dodatek kazdy podpisuje takie umowy (i wieksze) z telefonia komorkowa.

    Nie wiem czy to nie moze podpadac pod nieuczciwa konkurencje.

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 5. Data: 2008-09-04 07:04:02
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba DK napisała na pl.internet.polip:

    > Cena 9 zl za 1 Mbit jest przy minimum 60 zl abonamencie telefonicznym,
    > czyli razem zobowiazujesz sie placic Dialogowi 69 zl przez 2 lata.
    > Czy to tak bardzo tanio...

    Do tego aktywacja telefonu jeśli dobrze rozumiem 122zł (Warunkiem
    skorzystania z Promocji jest posiadanie (dotyczy aktualnych jak i
    nowych klientów) w Okresie Obowiązywania Promocji linii telefonicznej w
    sieci DIALOG) oraz (Promocji nie wolno łączyć z innymi promocjami.)

    1Mb na mc razem z telefonem i tak wychodzi śmiesznie tanio w porównaniu
    do tego co płacę i gdybym miał możliwość zmiany operatora, to już bym
    się za to zabrał.

    Marcin Kocur

  • 6. Data: 2008-09-04 07:47:55
    Od: grn <g...@N...trzepak.pl>

    Marcin Kocur wrote:

> [...]
    >
    > 1Mb na mc razem z telefonem i tak wychodzi śmiesznie tanio w porównaniu
    > do tego co płacę i gdybym miał możliwość zmiany operatora, to już bym

    A co mają powiedzieć ci, którzy konkurują z UPC i ich 10mbit za 89 zł? To
    jest dopiero uczciwa konkurencja...

  • 7. Data: 2008-09-04 08:34:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    b...@i...pl napisał(a):

    > Moj ojciec sam jest takim przypadkiem ktory telefon z dialogu ma i gdyby nie to
    > ze ma go za darmo z mojej sieci, to sam bym mu radzil wziecie tego za 9
    > zl/miesiac.

    Zeby dostac net w cenie 9 zl musialby wczesniej zmienic taryfe
    telefoniczna na jedna z drozszych ;) Na tym to polega ;) W efekcie za
    pakiet tel+net zaplaci tyle ile by zaplacil u wszystkich innych (mniej
    wiecej).

    Swoja droga mysle, ze juz lada moment rozmowy glosowe beda gratisowym
    dodatkiem do lacza sieciowego :)

    j.

  • 8. Data: 2008-09-04 09:03:37
    Od: b...@i...pl

> [...]
    > telefoniczna na jedna z drozszych ;) Na tym to polega ;) W efekcie za
    > pakiet tel+net zaplaci tyle ile by zaplacil u wszystkich innych (mniej

    Wiesz... i tak i nie... mielismy w TP abonament za 80 zl z darmowymi
    wieczorami... ojciec przeszedl na Dialog za 60 zl, ktory jakos tam + - robi to
    samo. I juz w tym abonamencie jest te 9 zł za internet.
    Generalnie W KAZDYM z wyjatkiem podstawowego i socjalnego abonamentu cena to 9
    zł, a w podstawowym 19,90 zł. I nawet te 19,90 jest cena jednak mocno niską...

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 9. Data: 2008-09-04 09:28:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    b...@i...pl napisał(a):

    > Wiesz... i tak i nie... mielismy w TP abonament za 80 zl z darmowymi
    > wieczorami... ojciec przeszedl na Dialog za 60 zl, ktory jakos tam + -
    > robi to samo.

    Nie wiem jak jest teraz ale kiedys te "darmowe" wieczory okazywaly sie
    darmowe wylacznie w sieci operatora - czyli nie jest to samo bo w ramach
    darmowosci tp mozesz dzwonic do tp a w ramach darmowosci dialogowej do
    dialogu ;)

    > I juz w tym abonamencie jest te 9 zł za internet. Generalnie W KAZDYM
    > z wyjatkiem podstawowego i socjalnego abonamentu cena to 9 zł, a w
    > podstawowym 19,90 zł. I nawet te 19,90 jest cena jednak mocno niską...

    Nie do konca - po pierwsze musisz miec zawarta umowe o telefon bez
    promocji - ojciec taka ma? ;)

    j.

  • 10. Data: 2008-09-04 09:49:42
    Od: b...@i...pl

    > Nie do konca - po pierwsze musisz miec zawarta umowe o telefon bez
    > promocji - ojciec taka ma? ;)

    No widzisz, wlasnie nie ma... Telefon w promocji podlaczyl za jakies 10 zl czy
    cos... ALE... zadzwonilem na infolinie Dialogu, sprawdzili wszystko i nie
    widzieli przeszkod... juz chcieli podpisywac na internet!

    Moze chodzi o to ze w momencie podpisywania umowy nie mozna chciec na raz paru
    rzeczy - jak to w kazdej innej promocji. W TP tez jakbys sobie zebral wszystkie
    promocje, to bys dostal laptop, antywira, bony na zakupy i pocalowanie costam
    od handlowca. Logiczne ze tak nie moze byc.

    Kuba