  • Data: 2016-09-29 14:29:53
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-29 o 13:36, Trybun pisze:

    > Wentylator chodzi? Bo zdaje się że o najważniejszym elemencie przy
    > takich objawach zapomniałeś - o czujniku temperatury cieczy chłodzącej..
    > Może po tym remoncie w ogóle go nie podłączyli..

    Wentylator jest goniony sprzęgłem wiskotycznym. Im cieplej, tym szybciej
    się kręci.
    Rozwiązanie proste i skuteczne.
    Ma też tę zaletę, że jak się jeździ w wodzie - gdzie np. cała przednia
    maska z silnikiem jest pod wodą - to wiskoza rozpina się i nie "pompuje"
    niepotrzebnie wody.

    Generalnie - tam praktycznie wszystko jest mechaniczne. Akumulator jest
    potrzebny tylko do odpalenia - automatu na pych nie da rady odpalić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam