eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel po przegrzaniu - brak pomysłów › Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <nsig3g$h3i$1@usenet.news.interia.pl> <nsio58$peq$1@node1.news.atman.pl>
    <nsiovk$3e2$1@usenet.news.interia.pl> <nsir1a$u62$1@node2.news.atman.pl>
    <nsit75$bmd$1@usenet.news.interia.pl> <nsiu1e$1bd$1@node2.news.atman.pl>
    <nsiu9a$dne$2@usenet.news.interia.pl>
    <57ed0b52$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsj3lq$oll$2@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <nsj3lq$oll$2@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Date: Thu, 29 Sep 2016 15:46:53 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 32
    Message-ID: <57ed1b59$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.103.201
    X-Trace: 1475156825 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 83.30.103.201:57134
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2437
    X-Received-Body-CRC: 367544717
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589293
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nsj3lq$oll$...@u...news.interia.pl...
    W dniu 2016-09-29 o 14:38, J.F. pisze:
    >> Ale cos tu dziwnego - takie wywalenie wymaga raczej sporego
    >> przegrzania
    >> silnika, a mnie inne samochody przyzwyczaily, ze temperatura raczej
    >> nie
    >> przekracza 100C, mimo tego co pisza w instrukcji.
    >
    >> Termometr dobrze skalibrowany ? korek cisnieniowy trzyma ?

    >Termometr powinien być OK.
    >Korek dobrze trzyma, puszcza do zbiornika dopiero po przekroczeniu
    >0,9 atm.
    >Na postoju może chodzić kilka godzin, jest ciśnienie, nie ubywa
    >płynu, korek nie przepuszcza - więc układ jako taki jest szczelny.

    No mowie - cos dziwnego.
    Zeby przekroczyc te 0.9 atm trzeba jakies 120C, i to w calym ukladzie,
    nie wystarczy jakies drobne lokalne przegrzanie.

    A to sugeruje spora niewydolnosc calego ukladu chlodzenia.
    Chlodnica zatkana, waz jakis przygnieciony ?

    Moze przygazowac pare razy na postoju i zobaczyc co bedzie ?
    Ogolnie, to na postoju chlodzenie nie musi wystarczyc na silnik
    pracujacy z wiekszymi obrotami, ale moze cos sie zauwazy ...



    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: