  • 121. Data: 2020-09-17 21:59:51
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Chodzi wlasnie o niepopadanie w jakas eko-paranoje wymyslana przez
    > bezrobotnych wytatuowanych na twarzy hipokrytow o IQ drewnianego
    > klocka.

    Alez ja sie zgadzam.
    Ale nie popadanie w paranoje nie oznacza podwazania ustalen naukowych,
    prawda?

    > https://www.climatedepot.com/2019/12/12/how-dare-you
    -watch-greta-th
    > unbergs-borrowed-tesla-littered-with-garbage-and-sin
    gle-use-plastic
    > s/
    >
    > wielka kurwa ekolozka.

    o jejku, jak patrzysz na ekologie przez pryzmat jedenj osoby to moze
    rzeczywiście ekologia nie jest twoim najwiekszym problemem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 122. Data: 2020-09-18 07:20:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-09-2020 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Przecieniasz mnie :)
    > Z takich dawnych rozmow to pamietam jak mnie przekonywałes ze Lewy robi
    > bład przechodzac z BVB do Bayernu bo sobie nie poradzi...

    Nie doceniłem gościa, zresztą chodziło o przejście do Realu, a nie Bayernu.
    Ale chyba przerósł wszystkie oczekiwania.

    > Po prostu ludzie sie przemieszczaja - nie ma w tym nic złego.

    Chodzi o to czym się przemieszczają.
    Palenie oleju silnikowego tak, że czuć kilometr dalej, dymienie od lat
    nie przeglądanych wtrysków są dzisiaj na porządku dziennym.

    > Patrze na ten problem odrobine inaczej - handlarze wmowili nam ze mozna
    > miec za 10% ceny prawie nowy pojazd, lekko uzywany z zagranicy.

    Nam nie wmówili.
    Wmówili bezmózgom, dla których samochód zawsze powinien zostać niedostępny.

  • 123. Data: 2020-09-18 07:22:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-09-2020 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Tylko jak sie patrzy na czubek nosa.

    O tym mówię.
    To samo dotyczy eksploatowania 20 letnich trupów.

    > To znów zalezy od podejscia. Gdyby słuzby zajmowały sie tym co trzeba i
    > wyłapywały te ewidentnie kopcace auta to nagle okaząłoby sie ze jednak
    > wygodniej naprawić

    Wiadomo.
    Ale jest inaczej.
    A ja naprawiam, albo nie używam, bez związku z tym czy mnie mogą złapać.

  • 124. Data: 2020-09-18 09:37:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/09/2020 20:59, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > o jejku, jak patrzysz na ekologie przez pryzmat jedenj osoby to moze
    > rzeczywiście ekologia nie jest twoim najwiekszym problemem...

    Patrze przez pryzmat osoby, ktora sie spotyka z glowami panstw w sprawie
    ekologii, a jednoczesnie jest symbolem hipokryzji (jak wiekszosc osob,
    ktore pisza tutaj o ekologii;)

  • 125. Data: 2020-09-18 10:44:19
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    hipokryzja byc moze ale na 100% dobrze oplacana :-)

    https://dorzeczy.pl/obserwator-mediow/122793/hiszpan
    ski-dziennik-za-greta-thunberg-stoja-duze-koncerny-i
    -biznes.html

    Według dziennikarzy, liderka protestów klimatycznych w ramach ruchu Fridays for
    Future, jest wspierana przez grupy finansowe lobbujące na rzecz własnych interesów.
    "Na drugim planie, dyskretnie za szwedzką nastolatką, znajdującą się obecnie na czele
    walki klimatycznej, stoją duże fundusze finansowe oraz firmy zainteresowane
    eliminowaniem użycia węgla" - czytamy w piątkowym wydaniu "El Confidencial".

    zmiana dostawcow energii to miliardowy interes na dlugie lata wiec wszystkie chwyty
    sa dozwolone

  • 126. Data: 2020-09-18 10:57:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-09-2020 o 10:44, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    >
    > zmiana dostawcow energii to miliardowy interes na dlugie lata wiec wszystkie chwyty

    Ty akurat, gadając o hipokryzji, to musiałbyś się zdecydować, czy jednak
    jedziesz po leśnych dziadkach za brak elektryków, czy po tych którzy
    toczą tą walkę klimatyczną...

    Bo jakby nie patrzeć to dwa przeciwstawne stanowiska...

    No chyba że chodzi o taki ogólny hejt, wszystkiego i wszystkich.

  • 127. Data: 2020-09-18 11:33:47
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/09/2020 09:57, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Bo jakby nie patrzeć to dwa przeciwstawne stanowiska...
    >
    > No chyba że chodzi o taki ogólny hejt, wszystkiego i wszystkich.

    Najbardziej ta walke klimatyczna tocza ci, ktorzy z jednej strony ja
    werbalnie wspieraja, a z drugiej strony na wszelkiej masci sympozja
    klimatyczne lataja prywatnymi odrzutowcami czy helikopterami jak np. ten
    ziomek:

    https://www.independent.co.uk/life-style/royal-famil
    y/prince-charles-helicopter-flight-aircraft-emission
    s-climate-change-clarence-house-a9313286.html

    albo jak swego czasu Greta, ktora poplynela jachtem na jakis spend
    klimatyczny w Ameryce poludniowej, ktory w czasie jej rejsu zostal
    przeniesiony do Europy wiec aby zdazyc wrocila prywatnym odrzutowcem :D

    A, ze od wegla odejsc trzeba to jest jasne i tylko przez nieudolnosc
    wszystkich debili rzadzacych po 1989 nie mamy jeszcze atomu.

  • 128. Data: 2020-09-18 12:08:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >użycia węgla" - czytamy w piątkowym wydaniu "El Confidencial".

    >zmiana dostawcow energii to miliardowy interes na dlugie lata wiec

    Co by nie mowic - z lobbyingiem czy nie - ropy i gazu na dlugo nie
    starczy, a wegla i uranu na niewiele dluzej.

    Albo ITER, albo OZE, choc akurat samochody to moga jezdzic na rzepaku
    lub alkoholu. O ile w ogole beda jakies samochody, jak hutom koksu
    zabraknie.

    A te grupy finansowe ... szwedzkim tak zalezy na eliminacji wegla ?
    Czemu? Moze zainwestowaly w fabryki wiatrakow ... ale sprawdzic czy
    nie otwieraja firmy w Polsce :-)

    Bo Holendrow to troche rozumiem, chociaz ... dla nich chyba
    podniesienie poziomu morza o 2m nie bedzie wielkim problemem - grupy
    finansowe zarobią na podwyzszaniu wałów :-)

    Amsterdam sie ponoć zapada ... ale to od samochodow :-)

    J.

  • 130. Data: 2020-09-18 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

> [...]
    > sprawie ekologii, a jednoczesnie jest symbolem hipokryzji (jak
    > wiekszosc osob, ktore pisza tutaj o ekologii;)

    Jak bardzo by cie pani Greta nie denerwowała - patrza na problem w ten
    sposób widzisz tylko to co chcesz zobaczyc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 129. Data: 2020-09-18 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Chodzi o to czym się przemieszczają.
    > Palenie oleju silnikowego tak, że czuć kilometr dalej, dymienie od
    > lat nie przeglądanych wtrysków są dzisiaj na porządku dziennym.

    Nie przesadzałbym. Jest takich aut duzo ale wcale nie zawsze sa to auta
    najstarsze a na pewno nie jest tak ze to jest co drugie auto.
    I powtorze - takie auta powinny być po prostu wyłapywane przez policje.
    Skoro ja widze codziennie minimum 10 delikwentów to ilu codziennie
    powinna wyłapac policja?

    Poza tym wyciałes fragment o powodach. Skupiasz sie na skutkach a to
    nigdy nie da dobrego ogladu.

    > Nam nie wmówili.
    > Wmówili bezmózgom, dla których samochód zawsze powinien zostać
    > niedostępny.

    Nie musieli wmowic wszystkim. Wystarczy ze wmowili wiekszosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."