  • Data: 2019-05-02 22:04:48
    Temat: Re: Digispark i USB - u kogoś działa?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.05.2019 23:56, Zbych wrote:

    > USB wymaga przy prędkości 1,5Mb/s dokładności lepszej niż 1,5%. Może to
    > jest przyczyną? Spróbuj skalibrować zegar:

    No cóż... Po skalibrowaniu działa nieco lepiej. Komputer ciągle okresowo
    przestaje widzieć urządzenie, ale dzieje się to rzadziej i szybciej
    udaje się z nim ponownie połączyć. Co nie zmienia faktu, że uptime
    oscyluje nieco powyżej 60% czasu pracy...

    Zauważyłem też, że podłączenie do gniazda USB na płycie głównej (zamiast
    tego w przednim panelu) też poprawia sytuację.

    No cóż... Digispark zbyt stabilny jednak nie jest.