  • Data: 2020-02-24 14:46:57
    Temat: Re: Disel plus LPG
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-24 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Zakładajac ze masz zbiornik około 100 litrów ON i do tego dołozysz
    > zbiornik 30-40 litrów gazu to przy kazdym tankowaniu bedziesz tankował
    > jedno i drugie do pełna skoro zuzywa w proporcji 4:1

    Ale takie zbiorniki to bus lub ciężarówka :) to raz dwa wątpię czy uda
    się uzyskać 1:4 zw względu na samozapłon a przy mniejszych proporcjach
    gazu pójdzie dużo mniej czyli
    częściej będziesz ON tankował, zresztą nie rozumiem problemów z
    tankowaniem jak już go ktoś tutaj podniósł, najczęściej dystrybutory są
    obok siebie i nawet auta nie trzeba
    ruszać żeby zatankować gaz + ON lub benzynę, więc to takie szukanie
    dziury w całym wg mnie.

    --
    Janusz