    From: Damork <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dla fanów Lidla :-)
    Date: Sat, 19 Mar 2011 15:51:09 +0100

    Na mównicę wtargnął "marider", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Pogadamy za kilkanascie lat jak zaczniesz odczuwac roznice 1hPa w
    > kolanach ;)..

    Ja co prawda na dłuższą trasę zakładam często kalesonki, ale potrzeby
    dodatkowego zabezpieczania kolan jakoś nie odczuwam. No tak na zdrowy rozum
    - jak ma mi je przewiać, czy przechłodzić? W spodniach mam gruby materiał
    na kolanach, membranę, jak chłodniej to ocieplenie, protektory które nawet
    jakbym chciał wiatru nie przepuszczą, a wieje przecież z przodu, z kierunku
    w którym jadę. W różnych warunkach jeździłem, ale nigdy nie czułem żeby mi
    w kolana choć chłodno było. Jeśli w upał zdarzy mi się jechać gdzieś blisko
    w cywilkach, to zakładam długie plastikowe zawiasówki na kolana - tych też
    nie ma jak przewiać...

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl