  • 21. Data: 2011-05-06 21:20:26
    Temat: Re: Dla prowadzšcych z telefonem w łapie
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    news:iq1g6i$j74$1@mx1.internetia.pl...
    > nie pamiętam), która trzyma chyba z miesiąc (gadać się z czerwoną
    > diodą da długo) i obsługuje mi już 3 telefon. Tutaj czytam 120h
    > max czuwania - porażka, 5 dni, żart..., no, ale tanio było.

    Kwestia wielkości urządzenia i co za tym idzie - baterii.

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2011-05-06 21:27:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 May 2011 21:19:14 +0200, J_K_K wrote:

    >Akurat tutaj jest to standardowa ładowarka na cienką końcówkę
    >- na 230V jest w komplecie ;-)

    Ale skad zalozenie moj telefon tez ma "standardowa koncowke" ?

    A potem sie ladowarki nie mieszcza w szufladzie, w torbie, w schowku
    :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-05-06 21:33:26
    Temat: Re: Dla prowadz?cych z telefonem w łapie
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Ale skad zalozenie moj telefon tez ma "standardowa koncowke" ?

    Od jakiegoś czasu standardowe telefony Nokii mają ww. standardowe
    cienkie końcówki :-)

    Pzdr

    JKK

  • 24. Data: 2011-05-06 22:07:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-06 21:33, J_K_K pisze:

    > Od jakiegoś czasu standardowe telefony Nokii mają ww. standardowe
    > cienkie końcówki :-)

    A kto powiedział, że słuchawka Nokii ma być używana z telefonem
    Nokii?

  • 25. Data: 2011-05-06 22:59:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 May 2011 20:46:38 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >No cóż - Twój wybór. Ja tam nie narzekam. Mam słuchawkę SE (modelu
    >nie pamiętam), która trzyma chyba z miesiąc (gadać się z czerwoną
    >diodą da długo) i obsługuje mi już 3 telefon.

    Ale nadal dodatkowy gadzet do noszenia :-)

    >Nie lepiej przez głośniki?

    Czasem czlowiek wychodzi z auta.

    A jak moze wrzucic audio na glosniki .. moze mu niepotrzebne sluchawki
    do gadania :-)

    Pytanie bylo odnosnie mozliwosci tej sluchawki - brak A2DP nie bedzie
    przeszkadzal ? A dwa telefony naraz potrafi obsluzyc ?

    >Kto używa obecnie telefonu komórkowego bez BT?

    Niektorzy uzywaja. Teraz co prawda BT nawet w "telefonach za
    zlotowke", ale niektorzy lubia swoje stare aparaty :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-05-06 23:20:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale nadal dodatkowy gadzet do noszenia :-)

    Nie mówiąc o pamiętaniu o włączaniu bluetootha podczas każdego wejścia do
    auta.
    Jak masz przejechać kilka minut po mieście, to kto by pamiętał i grzebał w
    telefonie dwa razy w tym celu?

  • 27. Data: 2011-05-07 00:12:29
    Temat: Re: Dla prowadzących z telefonem w łapie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 06 May 2011 16:55:34 +0200 osobnik zwany J_K_K
    wystukał:

    > Na 36,99 to już Was chyba stać ?
    > http://gazetki.auchan.pl/gazetka-multimedia/05.jpg

    jeśli chodzi o przepisy to wystarczy kablowa słuchaweczka za 5 zł, która
    i tak często jest w zestawie z telefonem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2011-05-07 00:36:49
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > A kto powiedział, że słuchawka Nokii ma być używana z telefonem
    > Nokii?

    Dlatego, dla nie-Nokiowych dołączyli Nokiową łądowarkę :-)
    Standardową, a nie jakiś wynalazek.

    Pzdr

    JKK

  • 29. Data: 2011-05-07 07:44:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 May 2011 00:36:49 +0200, J_K_K wrote:

    >Dlatego, dla nie-Nokiowych dołączyli Nokiową łądowarkę :-)
    >Standardową, a nie jakiś wynalazek.

    Ladowarka w domu, druga w pracy, trzecia w samochodzie, czwarta w
    torbie - tylko po to zeby raz na tydzien nie potrzymac telefonu w reku
    przez minute ? nie oplaca sie :-)

    J.

  • 30. Data: 2011-05-07 08:59:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 May 2011 17:55:04 +0200, Mariusz 'koder' Chwalba wrote:

    >Jeden klik podpowiedziałby, że cytowane są źródła z GB.

    A jednak nawet oni zakazuja ostro trzymania telefonu w lapie,
    natomiast calkowicie dopuszczaja samo gadanie.

    I na podstawie wlasnej musze przyznac ze maja racje.
    Jazda jedna reka z telefonem przy uchu to juz nie jest to samo co ze
    sluchawka.

    Choc znacznie bardziej niebezpieczne jest sprawdzanie kto dzwoni,
    wyszukiwanie numerow, albo odpisywanie na sms.
    Prawie tak samo zle jak obsluga nawigacji :-)

    J.