-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
Date: Thu, 21 Oct 2010 03:05:25 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <i9o3l3$rl9$1@inews.gazeta.pl>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: avx185.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1287623141 28329 83.27.57.185 (21 Oct 2010 01:05:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 01:05:41 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-User: peeter993
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319549
[ ukryj nagłówki ]"Tomasz Pyra" wrote:
> I tak na koniec - prawidłowy algorytm postępowania na zwężeniu:
Oczywiście, że algorytm jest prawidłowy, jednak problem nie tkwi tylko
w braku umiejętności zastosowania tych kilku bardzo prostych zasad
i niestety w myśleniu kierowców. W opinii większości jeśli Ty czy ja
jedziemy sobie lewym pasem do końca, bo od tego on jest, jesteśmy
cwaniakami, chamami, przedstawicielami handlowymi itp.
Świetnym przykładem jest korek na Armii Krajowej w Gdańsku.
Lewy pas stoi pusty, prawy zatkany. Nieliczni próbujący jechać
prawidłowo i skrócić korek blokowani są przez tira lub autobus
jadący sobie lewym pasem równo z korkiem na prawym w imię
zasady "żeby się te kutasy nie pchały". Jest wiele miejsc, gdzie
są takie zwężenia, a korek na jedynym słusznym pasie powoduje
zatkanie jakiegoś skrzyżowania i w efekcie kolejne zatory...
Przecież to jest jasne. Jeśli korek na 1 pasie ma długość 1 kilometra,
oczywistym jest, że jadąc na zamek skracamy go do 500 metrów,
co w efekcie może odblokować jakieś skrzyżowanie i ogólnie
upłynnić ruch. No ale wyjaśnij ludziom jak odróżnić jazdę na
zamek od chamskiego wpychania się z pasa do skrętu...
Pozdrawiam
.Peeter
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.10 03:47 to
- 21.10.10 08:20 mz
- 21.10.10 08:20 Myjk
- 21.10.10 08:23 ToMasz
- 21.10.10 08:30 Jacek Osiecki
- 21.10.10 08:42 Myjk
- 21.10.10 08:44 Krzysiek Niemkiewicz
- 21.10.10 09:16 LEPEK
- 21.10.10 10:06 Arek (G)
- 21.10.10 10:13 J.F.
- 21.10.10 10:13 Samotnik
- 21.10.10 10:20 Cavallino
- 21.10.10 10:26 kakmar
- 21.10.10 10:30 Gabriel 'wilk
- 21.10.10 10:29 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław