  • Date: Thu, 21 Oct 2010 08:44:35 +0200
    From: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski

    W dniu 2010-10-21 00:49, Tomasz Pyra pisze:

    > nawet przejrzałem pobieżnie wątki na pms i wszędzie święta wojna między
    > "ormowcami blokującymi pas", a "pchającymi się do końca lewym pasem".
    > A tymczasem prawdziwe buraki - sprawcy problemów na zwężeniach, są w
    > tych dyskusjach zupełnie pominięci. A tymi burakami są ci, którzy daleko
    > przed zwężeniem zmieniają pas z lewego na prawy.

    A ja pamiętam że na pms już dawno temu był wątek na ten temat i była
    duża zgodność dyskutantów z tym co właśnie odkryłeś ;)

    Mi się kiedyś zdarzyło przyblokować gościa, ale tam sytuacja nieco inna
    była - korek, po lewej stacja benzynowa, przed stacją pojawia się pas
    dla skręcających w lewo na stację, potem namalowana wysepka i
    kontynuacja tego pasa, ale tylko dla tych co wyjeżdżają ze stacji.
    Tymczasem notorycznie kierowcy (głównie zauważyłem to u kierowców
    pewnego przewoźnika pks) wjeżdżali na ten pas z nakazem skrętu w lewo,
    przejeżdżali prosto przez wysepkę i po wyprzedzeniu kulkunastu aut
    stojących w korku wciskali na końcu pasa. Niestety kierowcy w myśl
    "zamka" wpuszczali ich, bo nie patrzyli w lusterka i nie wiedzieli skąd
    taki ćwok na tym pasie się znalazł. Ale to było kiedyś, już chyba
    wyrosłem z ambicji naprawy świata :)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!