  • Data: 2015-03-25 00:00:29
    Temat: Re: Długie przyzwyczajanie się do nowego samochodu.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ww"

    Witam. Nie będę nawet głupio pytał czy to normalne, że potrzebuje 2
    tygodni żeby przyzwyczaić się do nowego samochodu. Zastanawiam się
    raczej czy jest na tym świecie jeszcze ktoś kto tak ma. I nie chodzi mi
    tu o "zwykłe" przyzwyczajenie. Przez pierwszy tydzień mam problem z
    ruszeniem z miejsca, problem z używaniem kierunkowskazów, problem z
    wszystkim. Wyjeżdżam w końcu na ulicę i jadę dziko oraz
    nieprzewidywalnie jak baba. Przez 4 lata jeździłem cały czas tym samym
    autem i nie było ze mną najgorzej, a tu przesiadka i szok. Powinienem
    iść oddać prawo jazdy ? Zastrzelić się ? Przesiadka z pandy na corse d.

    W sumie to było już jakiś czas temu. Teraz pewnie znowu miałbym problemy
    z pandą czy dowolnym innym autem. Z ciekawości zacząłem obserwować czy
    inni mają jakiekolwiek kłopoty z przyzwyczajeniem się do auta którego
    na co dzień nie użytkują. No i nie mają...
    ---
    Jak używają jedno auto to mają. Jak wiele to nie.