  • 1. Data: 2014-04-30 14:36:55
    Temat: Do pooglądania...
    Od: Jacek Zych <w...@g...com>

    Uszanowanie grupowiczom :) Jeśli ktoś chciałby się oderwać od dyskusji i dywagacji o
    sprzęcie i technice - i pooglądać fotki (a może i pogadać o nich) - zapraszam
    serdecznie

    ----------------> www.jacekzych.pl <-------------

    pozdrawiam przedweekendowo
    Jacek :)

  • 2. Data: 2014-05-01 13:30:44
    Temat: Re: Do pooglądania...
    Od: gowit <w...@g...com>

    W dniu środa, 30 kwietnia 2014 14:36:55 UTC+2 użytkownik Jacek Zych napisał:
> [...]
    o sprzęcie i technice - i pooglądać fotki (a może i pogadać o nich) - zapraszam

    Pierwsze zdjęcie , bardzo nie udolnie zrobione (obrobione).

  • 3. Data: 2014-05-02 00:32:30
    Od: Jacek Zych <w...@g...com>

    > Pierwsze zdjęcie , bardzo nie udolnie zrobione (obrobione).

    "Nieudolnie"... piszemy łącznie. Jak mawia wieszcz: z ubóstwa myśli niechybnie wynika
    ponure i nieuchronne ubóstwo języka :)

  • 4. Data: 2014-05-02 08:01:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Freitag, 2. Mai 2014 00:32:30 UTC+2 schrieb Jacek Zych:

    > "Nieudolnie"... piszemy łącznie. Jak mawia wieszcz: z ubóstwa myśli niechybnie
    wynika ponure i nieuchronne ubóstwo języka :)

    pieknie powiedziane.
    Ktory to byl z wieszczow (y?) ?

  • 5. Data: 2014-05-03 13:32:34
    Od: Jacek Zych <w...@g...com>

    wynika ponure i nieuchronne ubóstwo języka :)

    > pieknie powiedziane.
    >
    > Ktory to byl z wieszczow (y?) ?

    W. Młynarski... "Super i ekstra" :)

  • 6. Data: 2014-05-04 08:12:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Samstag, 3. Mai 2014 13:32:34 UTC+2 schrieb Jacek Zych:
    wynika ponure i nieuchronne ubóstwo języka :)

    > W. Młynarski... "Super i ekstra" :)

    nigdy bym na to nie wpadl - rzeczywiscie moznaby powiedziec , ze WM byl wieszczem.

    ja mam inne powiedzenie.

    kto nie potrafi formulowac swoich mysli , ten takze nie potrafi myslec.
    ci ktorzy nie potraia maslec nie zasluguja na posluch.

    ale to nie wszystko .
    jest przykre doswiadcznie.
    L. Tyrmand - duchowy przywodca mlodego pokolenia powojenego , znakomity
    intelktualista w swoim kapitalnym dzienniku 1956 opisuje w sposob niezwykle
    precyzyjny , subtelny a przy tym poruszajacy nastepujacy sukcesywnie proces
    zniewlania spolecznstwa - ozuwania go z niezawislosci. Proces rozlewania sie dyktatu
    rowniez w sferze umyslowej.
    nie znajduje posluchu.
    stwierdza " mam tyle do powiedzienia i nikt nie chce tego sluchac"
    a poruszal sprawy istotne dla bytu narodu, moznaby powiedziec fundamentalne. - zero
    zainteresowania.

    widac umiejetnosc formulowania swoich mysli a tym samym umiejetnosc myslenia nie
    wystcza by znalezzc posluch , - jak napisal inny wieszcz - " bo do tanga trzeba
    dwojga"