    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Date: Mon, 13 Aug 2012 22:50:36 +0000 (UTC)

    MM <k...@g...pl> napisał(a):

    > I znowu mnie wywiało samochodem na urlop...
    >
    > Za każdym razem podchodzę to tego poważniej.
    >
    > Pierwszy raz jechałem ok 22 godzin non stop z kilkoma przerwami do Cro,
    > później (kolejny raz) już były po drodze noclegi, ale wszędzie gdzie się
    > dało to V max.
    >
    > Za każdym razem sobie wmawiam, żeby jechać spokojnie, zaplanowane, z
    > noclegiem.
    >
    > I tak było tym razem, jechałem spokojnie, na tyle że na autostradzie
    > jechałem coś w okolicy 100-110km/h, i się przeraziłem, przeraziłem się
> [...]
    Źle trafiłeś. Tutaj prawie sami przedstawiciele handlowi. Jednego dnia muszą
    być w Szczecinie a następnego w Ustrzykach Dolnych bo się śmietana na pace
    kwaśna zrobi. Z nimi nie pogadasz. Dziwi mnie dlaczego jak jadę w niedzielę
    albo jakieś inne świeto po mieście to nikt nie zapierdala. A już poniedziałek
    od samego rana wyścigi. Wychodzi że w niedziele jak sklepy zamknięte to
    kierowcy z funkcją przedstawiciela handlowego i robotnika nie
    wykwalifikowanego, ktoś w końcu musi skrzynki z piwem nosić, odpoczywają i
    nabierają siły przed kolejnym szesnasto godzinnym dniem pracy. I to wszystko
    robią dla 1800 na rękę, furę i komórę.