    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Date: Tue, 14 Aug 2012 23:03:15 +0200

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 20:57:59 +0200, Axel napisał(a):

    > Co chcesz przestawiac w tempomacie? Na autostradzie ustawiam predkosc z jaka
    > chce jechac (np. 140 wg GPS-a na polskich) i jade. Jak musze zwolnic, to
    > zwalniam, potem wciskam jeden klawisz i auto wraca do zadanej predkosci, a
    > jak musze przyspieszyc, to przyspieszam, a potem auto samo zwalnia do
    > ustawionej. Co mam przestawiac?

    Predkosc z ktora chcesz jechac. 140 ... a za chwile pyk pyk w klawisz '-' -
    bo tu wolno tylko 110. Pyk pyk - dwa tiry sie wyprzedzaja gdzies dalej.
    pyk, pyk - znow 140 bo wolna droga. Pyk .... za malo, pyk ... ciagle za
    malo, pyk - kolumna osobowek wyprzedza. Pierwszy z kolumny odpadl - pyk.
    Drugi odpadl - pyk. Pyk - trzeci odpadl. Migacz - my odpadamy :-)

    Z gorki - pyk plus, pod gorke - pyk minus, bo za glosno ...

    > Przede wszystkim mozna poruszac na wszystkie strony, bo kilka godzin w
    > jednej pozycji nie jest zbyt wygodne. Mozna przestawic stope pod fotel, w
    > lewo - i zawsze noga sie troche rozrusza. Z doswiadczenia - zdecydowanie
    > trasa >500km jest mniej meczaca z tempomatem.

    No coz - jak widac z opisu poowyzej - kto ma, ten uzywa.
    Ale jakos mi nigdy pedal nie przeszkadzal. Ale w pierwszym zminilem naciag
    sprezyny.

    > 140 to jedziesz szybciej, niz 95% kierowcow na polskich autostradach.

    Jesli nie wiecej %. Czyli - zapierdalasz :-)

    Ale niskie predkosci robia bardziej :-)

    J.