  • 31. Data: 2013-08-31 22:00:24
    Temat: Re: Dobra, damy wam spokój
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No, trzeba przyznac ze napedzili drogowce i lekarzom stracha i juz
    > tacy chetni do lapowek nie sa :-)

    Hmm... Szczerze, zauwazyles coś takiego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 32. Data: 2013-08-31 22:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Monopolu nie zgodnego z prawem.

    Podałes przykład zastosowania niezgodnego z prawem.
    Sam monopol jednak zgodny prawem jest (zreszta monopol umowny, bo przeciez
    jest wiele odstepst, np. sporty walki)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 33. Data: 2013-08-31 22:42:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Aug 2013 20:00:24 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Hmm... Szczerze, zauwazyles coś takiego?

    Tak. Drogowka sie boi, a lekarze troche dostali, a troche
    sprywatyzowali i w d* maja - przy kolejkach na nfz zarobki maja
    gwarantowane.

    J.

  • 34. Data: 2013-09-01 00:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tak. Drogowka sie boi

    drogówka, zgoda.

    >, a lekarze troche dostali, a troche
    > sprywatyzowali i w d* maja - przy kolejkach na nfz zarobki maja
    > gwarantowane.

    hmmm, a "podobno" nawet nieoficjalne cenniki są, ile kosztje L4.
    Na pewno wiesz, ile L4 na 2 tygodnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 35. Data: 2013-09-01 01:54:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-31 22:00, Budzik pisze:
    > Sam monopol jednak zgodny prawem jest (zreszta monopol umowny, bo przeciez
    > jest wiele odstepst, np. sporty walki)

    i na "dziwne" zgony i "samobójstwa".
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2013-09-01 02:27:48
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Człowieku, lecz się. Nie rób tu polityki. Nadal widzisz komunę? Za chwilę
    > zobaczysz białe myszki.

    w kazdym normalnym demokratycznym kraju byle stojkowy, ktory odjebalby cos
    takiego wbec przecietnego obywatela - zostalby zaorany i pozbawiony
    natychmiast pracy, munduru itp ...
    u nas jak widac naduzycia wladzy nie sa niczym szczegolnym, chlopcy
    radarowcy mundurowcy sa przyzwyczajeni, obywatele takoz. A mogl zabic - i
    tak dostalby pol roku w zawieszeniu...
    nadal nie widzisz korelacji z komuna ? jakoze mi przykro.

  • 37. Data: 2013-09-01 02:34:36
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Poprzednio pewnie wyglądało o niebo lepiej?
    > Bo akurat nie każdy ma kurzy móżdżek, moja pamięć sięga dalej niż 6 lat,
    > więc wiem że było dokładnie odwrotnie.
    > Przynajmniej od czasów Katynia lepiej nie było.

    Na pewno bardziej sie bali - bo strach jest jedyna skuteczna metoda - przy
    tej skali - w tym kraju.
    Teraz juz nie boja sie niczego, bo nikt nad niczym nie panuje ;) Tera za to
    jest prikaz z gory na mandaciki bo latanie dziury budzetowej kasa z mandatow
    jest trendy i jazzy . Juz o tym pisalismy przeca.

  • 38. Data: 2013-09-01 07:02:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Na pewno bardziej sie bali

    Ale kto kogo?
    Bo na pewno nie policjanci obywateli w państwie policyjnego zamordyzmu.
    Jeśli już to odwrotnie.

  • 39. Data: 2013-09-01 10:22:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > i na "dziwne" zgony i "samobójstwa".

    Bardzo merytorycznie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 40. Data: 2013-09-01 11:35:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-01 10:22, Budzik pisze:

    > Bardzo merytorycznie...

    http://ukrytawladza.wordpress.com/2012/10/19/dziwne-
    i-tajemnicze-smierci-i-samobojstwa-w-polsce/

    --
    Krzysiek