  • 51. Data: 2013-09-02 10:00:51
    Temat: Re: Dobra, damy wam spokój
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Polecam mniej TV a więcej myślenia.

    To jest argument z którym trudno dyskutować.
    Dziekuje za dowody.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 52. Data: 2013-09-02 11:29:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 01 Sep 2013 02:27:48 +0200 osobnik zwany misiek
    napisał:

    > U?ytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > w kazdym normalnym demokratycznym kraju byle stojkowy, ktory odjebalby
    > cos takiego wbec przecietnego obywatela - zostalby zaorany i pozbawiony
    > natychmiast pracy, munduru itp ...

    chyba nigdy nie byłeś dalej niż własne podwórko

    > u nas jak widac naduzycia wladzy nie sa niczym szczegolnym, chlopcy
    > radarowcy mundurowcy sa przyzwyczajeni, obywatele takoz. A mogl zabic -
    > i tak dostalby pol roku w zawieszeniu... nadal nie widzisz korelacji z
    > komuna ? jakoze mi przykro.

    wiara w to, że cały świat jest idealny a tylko w Polsce jest źle jest
    strasznie naiwna

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2013-09-02 13:53:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 10:00, Budzik pisze:

    > To jest argument z którym trudno dyskutować.
    > Dziekuje za dowody.

    Gdybym miał dowody to by mnie dopadł seryjny samobójca.
    Nawet dzieciak na poziomie gimnazjum po przeanalizowaniu pewnych faktów
    stwierdzi że to kit. Ale to dzieciak z gimnazjum.
    --
    Krzysiek

  • 54. Data: 2013-09-02 15:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Gdybym miał dowody to by mnie dopadł seryjny samobójca.
    > Nawet dzieciak na poziomie gimnazjum po przeanalizowaniu pewnych faktów
    > stwierdzi że to kit. Ale to dzieciak z gimnazjum.

    Zarzucając infantylnosc szukasz poklasku? To dopiero jest dziecinne.

    Ad meritum - rzeczywiscie trudno dyskutowac z argumentem, ze jak pojawia
    sie dowody, to ci co je mają zostaną zabici.
    W ten sposób od razu wiadomo, ze ktoś został zabity ale dowody nigdy nie
    zostaną znalezione. cbdu.
    Brawo, piątka z logiki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 55. Data: 2013-09-02 19:29:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 15:00, Budzik pisze:

> [...]
    > sie dowody, to ci co je mają zostaną zabici.
    > W ten sposób od razu wiadomo, ze ktoś został zabity ale dowody nigdy nie

    Co do dowodów.
    W latach 60-tych, 70-tych, 80-tych jawnie strzelano i mordowano
    demonstrantów i strajkujących robotników. Nie jednego skatowano w
    piwnicach UB-ecji. Do dzisiaj w tej "demokracji" nikogo nie skazali z
    braku *dowodów*.
    A Ty oczekujesz w takich sprawach dowodów? Nie tylko Ty. Może kiedyś sie
    znajda.

    --
    Krzysiek

  • 56. Data: 2013-09-02 23:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > demonstrantów i strajkujących robotników. Nie jednego skatowano w
    > piwnicach UB-ecji. Do dzisiaj w tej "demokracji" nikogo nie skazali z

    I nie widzisz zadnej rożnicy miedzy czasami stalinizmu czy późniejszymi ale
    nadal PRlu a lat po roku 89 a juz zwłaszcza ostatnich kilku lat?

    > A Ty oczekujesz w takich sprawach dowodów? Nie tylko Ty. Może kiedyś sie
    > znajda.

    To chyba nic dziwnego, ze nie szukam na siłe zbiegów okolicznosci tylko
    oczekuję dowodów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 57. Data: 2013-09-03 10:43:28
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 23:00, Budzik pisze:

    > I nie widzisz zadnej rożnicy miedzy czasami stalinizmu czy późniejszymi ale
    > nadal PRlu a lat po roku 89 a juz zwłaszcza ostatnich kilku lat?

    A ty widzisz różnicę?

    Manify niepodległościowe, 20-30 gliniarzy przebranych w cywilki i
    wmieszanych w tłum prowokuje zamieszki. Wszystko udokumentowane.

    Czym to się różni od tego co było przed 89 rokiem z milicją i sb-ecją?

    http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-690/-
    550/faktonline/634770334783396219.jpg

    Sędziowie i prokuratorzy którzy orzekali w politycznych procesach przed
    89' orzekają w dalszym ciągu teraz.
    Można mnożyć przykłady że nic się nie zmieniło.
    Tak jak kiedyś nie było dowodów na dziwne zgony, na wypadki, na
    zaginięcia ludzi, tak i dzisiaj tych dowodów nie ma.

    Gdzie ta różnica?

    --
    Krzysiek

  • 58. Data: 2013-09-03 12:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Gdzie ta różnica?

    :)
    Np. tu, ze mozesz sobie spokojnie o tym rozmawiac na forum internetowym.
    W Chinach nie mają tego luksusu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 59. Data: 2013-09-03 12:54:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-03 12:00, Budzik pisze:

    > :)
    > Np. tu, ze mozesz sobie spokojnie o tym rozmawiac na forum internetowym.
    > W Chinach nie mają tego luksusu.

    Po pierwsze, to nie jest forum, a po drugie stwierdzasz sam że nie ma
    różnicy.

    --
    Krzysiek

  • 60. Data: 2013-09-03 13:58:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Po pierwsze, to nie jest forum,

    To tylko kwestia przyjętej nomenklatury.
    Ale ok, usenet. Na forach tez mozesz.

    > a po drugie stwierdzasz sam że nie ma
    > różnicy.

    Nie prawda, po prostu o truizmach nie warto rozmawiać.
    Skoro nie widzisz różnic to widocznie tak ci wygodnie i ja nie mam zamiaru
    Cię tu jakos mocno przekonywać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."