  • 1. Data: 2012-07-11 20:42:48
    Temat: Dobra linka sprzegla? Jaka?!
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Czolem!

    Problem mam - wymienilem linke sprzegla i dopadlo mnie. Na oryginalnej bylo
    ok, a teraz kicha.

    Na zimnym - linka lapie na 2 palce i jest git, luz tak jak ksiazka podaje
    (przy mocowaniu klamki ze 2mm).

    Na cieplym sciskam cala reka i sprzeglo ciagnie.

    W miedzyczasie nic nie bylo ruszane - tylko wymienilem i wyregulowalem na
    nowo linke (robilem to juz wczesniej, wiec jest dobrze).

    Macie jakas pewna firma co robi dobre linki, ktore pod wplywem temperatury
    nie rozciagaja sie zbyt mocno? Geniuine odpada - zbyt drogo.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 2. Data: 2012-07-11 21:39:56
    Temat: Re: Dobra linka sprzegla? Jaka?!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-11, Ivam <f...@p...fm> wrote:

    > Macie jakas pewna firma co robi dobre linki, ktore pod wplywem temperatury
    > nie rozciagaja sie zbyt mocno? Geniuine odpada - zbyt drogo.

    A z Larssona nie mozesz kupic? Zalozylem w ZZR600 w tym roku i nie mialem
    z nia zadnych problemow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-07-11 22:02:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-11 20:42, Ivam pisze:

    > Macie jakas pewna firma co robi dobre linki, ktore pod wplywem
    > temperatury nie rozciagaja sie zbyt mocno? Geniuine odpada - zbyt drogo.

    Ja w ogole nie spotkalem w zyciu stalowej linki ktora sie rozciaga
    wskutek ciepla silnika. Zwlaszcza ze linka idzie na ogol na zewnatrz
    silnika. Chociaz np. w HD jej koncowka wchodzi do skrzyni biegow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-07-11 22:40:27
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Ja w ogole nie spotkalem w zyciu stalowej linki ktora sie rozciaga wskutek
    > ciepla silnika.

    Masz jakies sugestie co moze powodowac takie a nie inne zachowanie sprzegla?

    Poza tym nie tyle linka ile pancerz. Moze byc gowniane tworzywo, ktore pod
    wplywem ciepla mieknie i pancerz moglby sie troche rozchodzic - przynajmniej
    tak kombinuje.

  • 5. Data: 2012-07-11 22:47:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-11 22:40, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Poza tym nie tyle linka ile pancerz. Moze byc gowniane tworzywo, ktore
    > pod wplywem ciepla mieknie i pancerz moglby sie troche rozchodzic -

    Pancerz to stalowa spirala pokryta tworzywem. Jeszcze mniej wrazliwa na
    temperature.

  • 6. Data: 2012-07-11 23:26:48
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Macie jakas pewna firma co robi dobre linki, ktore pod wplywem temperatury
    > nie rozciagaja sie zbyt mocno? Geniuine odpada - zbyt drogo.

    http://linpex.pl/

    Wyślij do nich oryginalną linke, dorobią Ci nowy wkład.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - Opinie na temat produktów motocyklowych w jednym

  • 7. Data: 2012-07-12 06:35:06
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Ivam wrote:

    > Macie jakas pewna firma co robi dobre linki, ktore pod wplywem
    > temperatury nie rozciagaja sie zbyt mocno? Geniuine odpada - zbyt drogo.

    Dobre to nie wiem, ale może linmot.pl, sklepmotocyklowy.pl?
    Ja kupowałem w tym drugim jakieś 2 lata temu, przysłali, założyłem i działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 8. Data: 2012-07-12 15:42:46
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Pancerz to stalowa spirala pokryta tworzywem. Jeszcze mniej wrazliwa na
    > temperature.

    Ale ta spirala jest "w kupie" trzymana tworzywem. Jesli tworzywo zmieknie to
    spirala ma mozliwosc lekkiego rozchodzenia sie na boki.

    To jest jedyne logiczne wytlumaczenie na jakie moglem wpasc, tymbardziej ze
    linka idzie obok silnika, ktory przeciez nie ma ogromnej temperatury
    (okolice 80-90 w porywach pewnie do 110).

    No chyba, ze masz jakies propozycje co moze byc powodem takiego, a nie
    innego zachowywania sie sprzegla?

    Do reszty - dzieki za namiary, narazie zamowilem larssona. Zobaczymy co
    przyjdzie.

  • 9. Data: 2012-07-12 17:35:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 15:42, Ivam pisze:

    > Ale ta spirala jest "w kupie" trzymana tworzywem. Jesli tworzywo
    > zmieknie to spirala ma mozliwosc lekkiego rozchodzenia sie na boki.

    Bzdura. Tworzywo chroni tylko spirale przed czynnikami zewnetrznymi typu
    woda czy syf.

    > To jest jedyne logiczne wytlumaczenie na jakie moglem wpasc, tymbardziej
    > ze linka idzie obok silnika, ktory przeciez nie ma ogromnej temperatury
    > (okolice 80-90 w porywach pewnie do 110).

    Ogromne ? 90-100 stopni robi wrazenie na herbacie ale nie na stalowej
    lince. Zreszta w trakcie jazdy linka jest chlodzona przez ped powietrza
    i mozna ja normalnie trzymac reka bez obawy o oparzenie.

    > No chyba, ze masz jakies propozycje co moze byc powodem takiego, a nie
    > innego zachowywania sie sprzegla?

    Olej zmien i wyreguluj porzadnie sprzeglo.

  • 10. Data: 2012-07-12 21:23:28
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Ogromne ? 90-100 stopni robi wrazenie na herbacie ale nie na stalowej
    > lince.

    Napisalem "(...) NIE ma ogromnej (...)"

    > Olej zmien i wyreguluj porzadnie sprzeglo.

    Kilka razy sprawdzalem i sprzeglo na 100% jest wyregulowane dobrze (przy
    silniku do pierwszego oporu, wykrecic o 1/2 obrotu, a potem luz na klamce).

    Jesli chodzi o olej, to moge sprobowac, ale nie sadze zeby zmiana linki
    wplynela na jego wlasnosci;)