eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości › Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
  • Data: 2021-10-06 18:17:54
    Temat: Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-05 o 15:13, _Master_ pisze:

    > zakaz jazdy rowerów

    Dlaczego? Droga w mieście, ścieżki dla rowerów nie ma wzdłuż...

    > zakaz jazdy ciągników

    Dlaczego ten znak? Że mało ciągników jeździ? Wbrew pozorom całkiem
    sporo, ale dzięki temu znakowi nie pchają się na TŁ. Są to przede
    wszystkim wszelkiej maści ciągniki przedsiębiorstw ogrodniczych.

    > zakaz wyprzedzania przez ciężarówki

    Uwązasz, że mogą tam wyprzedzać?

    > Tak Ty mi tu wyjedziesz że przepisy. MYŚL człowieku

    Nie chodzi mi literalnie o przepisy, ale chyba nie chciałbyś, aby po TŁ
    jeździły ciągniki, rowerzyści, a ciężarówki wyprzedzały się po kilka km
    na dwóch pasach...
    T.