    Subject: Re: Dobry klej do gumy
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 11 Sep 2017 00:49:42 +0200

    W dniu 10-09-17 o 20:22, Lisciasty pisze:
    > Mam dość drogie buty z miękką podeszwą, zaczęły mi się przecierać
    > nieco na piętach, toteż stwierdziłem, że trzeba by je podkleić
    > czymsik. Eksperymentuję z łatkami rowerowymi, kawałkami dętek,
    > różnymi klejami dostępnymi w sklepach ale idzie mi niemrawo.
    > Macie pomysł, czym można to skleić (i ewentualnie czym podkleić,
    > jeżeli pomysł z dętką jest słaby)? Szperając po sklepach natrafiłem
    > nawet na klej do taśmociągów gumowych, ale nie wiem czy to dobry pomysł...
    > Podeszwa w butach to vibram, ale z czego to konkretnie jest to nie wiem.

    Ile te buty kosztują, ze opłaca się to tak reanimować?

    Ale skoro chcesz, to przejdź się do sklepu szewskiego. Mają tam
    specjalną fumę na podeszwy o różnej grubości oraz specjalny do tego
    klej. Nie chciałoby i się wymyślać, skoro już to wymyślono. Metr
    kwadratowy podeszwy (bo nie sprzedają mniejszych arkusików) kosztuje
    około 100 zł. Trzeba zetrzeć na płasko protektor pierwotnej podeszwy.