    From: krzyśko <R...@c...barg.cy.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dobry prostownik do 300 zł?
    Date: Sat, 2 Jan 2010 11:07:22 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 02 Jan 2010 03:34:29 +0100, BartekK napisał(a):

    > Na tym samym czipie/elektronice jest cała masa ładowarek zrobiona,
    > charakterystyczne jest to że ma 1 guzik, przełączający funkcje "motor"
    > "auto" zima", ledy "ładowanie" "pełny". Kupowałem swego czasu taką
    > chińszczyznę na allegro po 39zł (wiecej to nie jest warte)

    To prawda, niemniej założenie przez wątkotworcę budżetu na poziomie 300zł
    pozwala przypuszczac, że marketowe noname'y za 40zł specjalnie go nie
    interesują, dlatego poleciłem CTEKa.
    Wybierajac sprzet dla siebie też oglądałem te marketowe, ale nie kupiłem,
    bo cos mi się nie podobało (np. tandetny plastik obudowy)

    --
    Krzysiek