  • 41. Data: 2009-04-30 10:18:06
    Temat: Re: Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    --

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > he ?
    chyba chodzi o osiąganie niskich prędkości,w korku nie ma problemu,ale jak
    juz peleton leci to niezbyt przyjemnie jak wszystko hurtem Cię wyprzedza,bez
    zmiany pasa,oczywiście

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 42. Data: 2009-04-30 10:58:33
    Od: n...@s...com

    On Thu, 30 Apr 2009 08:07:18 +0000 (UTC), kakmar <k...@g...com>
    wrote:

    >No ja tak nie raz jeździłem i co, było nie tak w moim wyglądzie PBNW?

    I ten gajer pozniej lezal na Tobie przyzwoicie ?

    >Jechałem po asfalcie i nie ryłem po drodze w błocie.

    bardziej niz o bloto chodzi o pozycje kierownika na moturze.

    pozdr
    newrom fpodkoszulku.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 43. Data: 2009-04-30 11:00:42
    Od: n...@s...com

    On Thu, 30 Apr 2009 12:18:06 +0200, "Monster" <a...@o...pl> wrote:

    > chyba chodzi o osiąganie niskich prędkości,w korku nie ma problemu,ale jak
    >juz peleton leci to niezbyt przyjemnie jak wszystko hurtem Cię wyprzedza,bez
    >zmiany pasa,oczywiście

    No to czemu nie okrecic mocniej manietki temu skuteru ?
    Ostatnio widzialem jak 250 piknie odejszla puszki, plynnie i bez nerw.
    A ja zeby sie utrzymac za tym skutem musialem w detku mocno wahlowac
    biegami i krecic na wysokich obrotach.

    pozdr
    newrom

  • 44. Data: 2009-04-30 11:46:07
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

> [...]
    > Ostatnio widzialem jak 250 piknie odejszla puszki, plynnie i bez nerw.
    > A ja zeby sie utrzymac za tym skutem musialem w detku mocno wahlowac

    Ta,ale ten skuter ma dwójke w nazwie,przejechałem się pizdziesiątką przez
    miasto,dziękuję,więcej nie chcę.

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 45. Data: 2009-04-30 12:12:29
    Od: n...@s...com

    On Thu, 30 Apr 2009 13:46:07 +0200, "Monster" <a...@o...pl> wrote:

    >Ta,ale ten skuter ma dwójke w nazwie,przejechałem się pizdziesiątką przez
    >miasto,dziękuję,więcej nie chcę.

    bo 50ccm jest dla twardzieli, tez bym sie bal :)

    pozdr
    newrom

  • 46. Data: 2009-04-30 12:31:39
    Od: badrank <b...@i...pl>

    On 30 Kwi, 10:45, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
    > Jednego jestem pewny: na pewno będę jeździł w kurtce motocyklowej. Marynarkę
    > można schować w bagażniku (mowa o skuterze). Pytanie, co z butami i
    > spodniami. Przebierać się w pracy nie mogę z pewnych względów. Do biura
    > zresztą nie jeżdżę codziennie.

    Moj kolega z pracy kupil sobie taki kombinezon, ktory mozna sciagnac w
    7 sekund (zgodnie z reklama).
    Zakladal go na garniaka i do pracy. Jezdzil BMW C200 bodajze, czyli
    skuter z dachem.
    Jakos tak miesiac temu posliznal sie w garazu przy parkowaniu i ten
    skuter spadl mu na noge i zlamal kostke w 3 miejscach.
    Jak chcesz to sie zapytam czy nie sprzeda stroju ;-)
    Tyle tylko, ze dal za niego chyba 400 euro, wiec sprawa jest dosc
    droga.
    Ja sie raz wyglebilem w garniaku i teraz przebieram sie w kiblu, ale
    jezdze w pelnym stroju.

    --
    badrank
    FZ6SA i TT250R

  • 47. Data: 2009-04-30 12:36:51
    Od: fv <f...@c...com>

    Piotr May wrote:

    > no to chyba se nie pojezdzisz motocyklem do pracy :)
    > Nie rozumiem co w tym jest trudnego do wyobrazenia ?

    Ja też nie rozumiem. Mam w pracy komplet koszul, buty, spodnie...
    A są u mnie tacy co rowerem przyjeżdżają i biorą prysznic przed pracą (hardcore).

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 48. Data: 2009-04-30 12:40:03
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > No to czemu nie okrecic mocniej manietki temu skuteru ?
    > Ostatnio widzialem jak 250 piknie odejszla puszki, plynnie i bez nerw.
    > A ja zeby sie utrzymac za tym skutem musialem w detku mocno wahlowac

    ~~~~~~
    Ke???
    > biegami i krecic na wysokich obrotach.

    Aj, Romeczku jaka trauma robic "ziuuu" zamist "pyr-pyr" :)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 49. Data: 2009-04-30 12:49:17
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 30 Kwi, 00:30, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
    > Większość motocyklistów rzadko jeździ w złą pogodę.

    Ja raczej nie jestem motocyklistą - to trzeba jakieś szczególne
    kryteria spełniać. Ja jestem tylko użytkownikiem motocykli, a że
    użytkuję je praktycznie codziennie, praktycznie przez cały rok to nie
    pogardzę ani ABS-em ani odrobiną osłony od pogody.

    > Innymi słowy wydaje mi się, że odsetek wypadków na jednośladach w których to
    > kierowca został przygnieciony przez pojazd do odsetku wszystkich innych
    > wypadków wydaje mi się znikomy.

    Pewnie masz rację. Chociaż jedyna krzywda, jakiej doznałem dotąd od
    moich jednośladów, to kostka zwichnięta pod padającym na stojąco DL-
    em.

    --
    Nikanor [DL650, DR 350, Agility 125]

  • 50. Data: 2009-04-30 14:40:55
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.04.2009 n...@s...com <n...@s...com> napisał/a:

    > I ten gajer pozniej lezal na Tobie przyzwoicie ?

    No a czemu nie, kiepsko to może wyglądać marynarka po godzinie w
    aucie o ile się jej nie zdejmie.

    > bardziej niz o bloto chodzi o pozycje kierownika na moturze.

    No jechać trzeba w rozpiętej marynarce, w krawacie jechałem raz, heh,
    teraz wożę zwinięty i mu nie szkodzi. Koszulę też często wciągam w
    spodnie już na miejscu.
    Już od dość dawna nie kupuję lnianych łachów i nie widzę problemów.
    Naprawdę nie wiem, obcisłe jakieś macie te gajery? Tylko gdzie do roboty
    w takim, a usiąść się w ogóle daje?

    Lekko luźny gajer daje spokojnie radę, ale ja nie mam firmowego uniformu
    ani obowiązku noszenia dopasowanego dwurzędowca.

    Z butami też nie mam problemu, po prostu nie kupuję błyszczących
    lakierków. (no inna sprawa jak już ktoś ma błyszczący obcisły gajer z
    futrem na kołnierzu)

    --
    kakmaratgmaildotcom