  • Data: 2015-04-17 01:27:00
    Temat: Re: Dokręcanie kół - skrajny debilizm ?
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-16 o 14:30, PiteR pisze:

    > Nie mam krzyżaka ale mam Hazet co dają z vw o długości około 40cm
    > dokręcam ręką do oporu. Żadne tupania.
    >
    > http://allegro.pl/klucz-do-kol-vw-golf-iv-4-17-stka-
    4d0012219-i5266713062.html

    Klucze "fajkowe" zawsze miałem/mam w fabrycznym zestawie naprawczym.
    Jednak krzyżak jakoś bardziej mnie przekonuje, jako sprzęt domyślnie
    "oburęczny" ;)
    IMO jest wygodniejszy w uzyciu, a poprzez przyłożenie siły po obu
    stronach klucza, bardziej centrycznie można daną śrubę czy nakrętkę
    potraktować

    Chyba najfajniejsze są klucze planetarne
    gdzie "zapieczoną" śrubę można odkręcić bez wysiłku (albo urwać)
    No ale to już raczej do większych pojazdów niż osobówka

    Kupowanie "elektryka" udarowego do okazjonalnego użycia 2x w roku
    nie bardzo ma sens, no chyba że się więcej dłubie przy aucie we własnym
    zakresie

    Pozdro