  • 111. Data: 2010-02-11 22:04:03
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:dfcbc6645c5ae2eacf600446e4c28c09@f650.pl.eu.org
    > Dnia pięknego Thu, 11 Feb 2010 20:39:00 +0100, osobnik zwany Kuba \(aka
    > cita\) wystukał:

    > sam go podałeś tylko nie rozumiesz go.

    no to mnie uświadom (ale nie pisz już tego co zostalo napisane i do czego
    sie ustosunkowalem)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 112. Data: 2010-02-11 22:34:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Tyle, że drugie zdanie, jak już zostalo powiedziane przez Toma N,
    > praktycznie uniemożliwia zgodny z prawem skręt w lewo. Prosto jeszcze
    > może się udać, ale w lewo nie. Chyba, że jest wydłużone zielone dla
    > skręcających(niekoniecznie S-3) czyli z przeciwka już czerwone, a w lewo
    > jeszcze zielone. Przeważnie jednak zmiany są w tym samym czasie i
    > większość zjeżdża na żółtym a ostatni na wczesnym czerwonym.

    Piszesz tak, jakbym to ja tak głupio sformułował ten przepis...

    --
    cokolwiek

  • 113. Data: 2010-02-11 22:36:03
    Temat: Re: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Jeśli nie utrudniasz i za skrzyżowaniem jest pusto to miejsce masz jak
    > najbardziej

    Jeśli musisz stanąć na środku skrzyżowania, to nie masz, bo gdybyś miał,
    to byś nie stawał.

    > tylko Ci wjechać nie wolno ze względu na definicję
    > "zielonego".

    Nie tylko...

    ?

    --
    cokolwiek

  • 114. Data: 2010-02-12 01:13:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Feb 2010 22:04:03 +0100, osobnik zwany Kuba \(aka
    cita\) wystukał:

    > no to mnie uświadom (ale nie pisz już tego co zostalo napisane i do
    > czego sie ustosunkowalem)

    to przeczytaj jeszcze raz i zrozum

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 115. Data: 2010-02-12 05:54:14
    Temat: Re: [Wy?ale sie] Dosta3em mandat
    Od: "Jerry" <n...@c...pl>

    > nie może.
    Dlaczego?

  • 116. Data: 2010-02-12 08:30:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > to przeczytaj jeszcze raz i zrozum

    czyli w zasadzie nie masz nic konkretnego do powiedzenia i tak tylko gadasz,
    bo sie nudzisz...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 117. Data: 2010-02-12 09:02:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-11, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Jaki?

    Ten z rozporządzenia o znakach, art. 92 pkt 2.2 o ile dobrze pamiętam.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 118. Data: 2010-02-12 09:50:26
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Ergo możemy chyba przyjąć, że takiego zakazu nie ma i nie
    > było od prawie 90
    > lat

    Masz rację. Pytanie tylko skąd u mnie przeświadczenie że
    taki zakaz był? ;-))) Myślę że odpowiednia doza szlachetnego
    trunku powinna wyjaśnić tę sytuację. Tylko zastanawiam się
    czy denaturat czy może woda brzozowa? ;-)

  • 119. Data: 2010-02-12 10:00:15
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Jerry pisze:
    > Dlaczego?

    może tylko w przypadku gdy czyn nie stanowił wykroczenia. W powyższym
    przypadku rzecz jest dyskusyjna.
    pozdrawiam marcin jan

  • 120. Data: 2010-02-12 10:02:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 09:50:26 +0100, Robert_J napisał(a):

    > Masz rację. Pytanie tylko skąd u mnie przeświadczenie że
    > taki zakaz był? ;-)))

    Bo na/w tych obiektach nie można np. zawracać czy cofać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138