  • Data: 2014-09-06 05:59:52
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Kolejny gościu który bierze w swoje ręce sterowanie ruchem
    > na skrzyżowaniu...

    Jest jeszcze logika.
    Skoro sam strace 3 sekundy a własciwie nic nie strace bo i tak widze, ze 50
    metrów dalej bede stał a dzieki wpuszczeniu goscia skrecajacego w lewo
    kolejnych 20 samochódów ruszy zamiast stac minute czekajac w korku to suma
    sumarum kierowcy zaoczszczedzili kilkanascie minut.

    > Ocena tego jednego człowieka nie jest odzwierciedleniem tego
    > jakie konsekwencje ma to co zrobiłeś Ty i inni tacy "dobrodzieje"
    > sterujący ruchem na skrzyżowaniu.

    Dokładnie. Wiec racz skonsultować swoje oceny z gosciem z helikoptera...