  • Data: 2014-09-10 13:28:05
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Icek" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-09-09 19:35, J.F. pisze:
    >często, przejechanie tego dystansu o 14 prawie nigdy nie daje czasu
    >niższego niż 1h

    Ale to 27km !
    Nie wiem czy to miasto, czy autostrada, ale 27km/h przez swiatla to
    calkiem normalny wynik.
    Ktory we Wroclawiu juz dawno osiagnelismy - choc cholera wie jak
    mierzone.

    >bo FLO ma blachy tylko z tyłu. A jak radiowóz jedzie i kontroluje
    >(automatycznie za pomocą kamery podpiętej do komputera) to nie widać
    >blachy.

    Ale o co chodzi - jak nie ma tablicy to glina kamera nie zauwaza zle
    zaparkowanego auta, czy na odwrot - wystawia za brak tablicy ?
    Czy kazde auto z florydy parkuje LA nielegalnie ?

    J.