    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogowskazy
    Date: Mon, 17 Dec 2012 03:22:38 +0100

    Dnia Sun, 16 Dec 2012 18:28:30 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Łeee, no Katowice jak najbardziej mogą być, w końcu DK11 właśnie tam się
    > kończy.

    ponoc w Bytomiu, ale moze to przestarzale dane.

    > Ale nie Kraków, którego w życiu nie widziałem na drogowskazie w Poznaniu.
    > Kraków to mniej więcej podobnie jak Warszawa.

    Z mojego punktu widzenia na jedno wychodzi :-)

    > Też.
    > Tam nie ma drogowego połączenia nawet dla osobówek.

    > Ale, wcale nie miałeś jechać przez centrum, tylko do gotowej części S11
    > skręcić parę km dalej.

    No to **, trzeba dac jakis wyrazny drogowskaz, a nie ** domysl sie ze jak
    Katowice przekreslone, to trzeba pojechac na Poznan ... choc w sumie ... to
    nawet logiczne.

    > Czyli nie przez Poznań.

    A za Kiekrzem co jest - nie Poznan ?
    Obok tego jeziora pojechalem ..

    > No chyba, że nie dojechałeś tych kilku km do drugiej części obwodnicy.

    Oczywiscie ze nie, jakim cudem mialbym pojechac, jesli drogowskazu tam
    zadnego nie ma :-)

    Teraz patrze .. nawi chyba d* dala, bo mnie skierowala na 92 do centrum.
    S11 mogla nie znac, ale przez Przezmierowo bylo blizej ..

    > W każdym razie dziękuj pierdzielniętym pseudozielonym mendom, dzięki których
    > ta część obwodnicy nie powstała.
    > Na jej końcu powinny wisieć nazwiska i adresy, tak aby każdy mógł osobiście
    > złożyć podziękowania.

    Oj tam, 50 lat jej nie bylo, to jeszcze rok wytrzymam, ale oznakowac to
    byscie *** mogli :-)

    J.