  • 1. Data: 2014-04-07 13:15:38
    Temat: Drukowanie wglądówek
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Chcialbym wydrukowac na arkuszu A4 zestawy około 15 wglądowek na arkusz.
    Wglądowki moga przylegaj jedna do drugiej, ważne jest jedynie aby kazda byla
    podpisana nazwą pliku.
    Czy możecie mi poradzic jakim programem najprosciej i najszybciej osiagnac
    ten cel?
    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2014-04-07 13:40:22
    Temat: Re: Drukowanie wglądówek
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-07 13:15, Tomasz pisze:
> [...]
    > byla podpisana nazwą pliku.
    > Czy możecie mi poradzic jakim programem najprosciej i najszybciej

    Pod jakim systemem?

    Jeśli XP to kreator drukowania fotografii -> wydruki arkusza kontaktów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2014-04-07 14:24:15
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał

    > Pod jakim systemem?
    >
    > Jeśli XP to kreator drukowania fotografii -> wydruki arkusza kontaktów.

    Windows 7

    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2014-04-07 14:31:48
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał

    > Pod jakim systemem?
    >
    > Jeśli XP to kreator drukowania fotografii -> wydruki arkusza kontaktów.

    Dzieki za sugestię.
    W windows 7 tez znalazlem już podobna funkcje drukowania wgladówek.

    --
    Tomasz

  • 5. Data: 2014-04-07 21:17:19
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał >
    > Pod jakim systemem?
    >
    > Jeśli XP to kreator drukowania fotografii -> wydruki arkusza kontaktów.

    W Windows 7 rzeczywiscie ta metoda dziala sprawnie ale niestety nazwy plikow
    nie sa drukowane a to mija się z moim celem.
    Czy mozecie mi poradzic jak wydrukowac zestaw wgladówek ale z nazwami
    plików?
    --
    Tomasz

  • 6. Data: 2014-04-07 21:36:39
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Tomasz napisał:
> [...]
    > podpisana nazwą pliku.
    > Czy możecie mi poradzic jakim programem najprosciej i najszybciej osiagnac

    xnview (pewnie jeszcze tysiąc innych, ale ten akurat wiem że ma taką
    funkcjonalność)

    m.

  • 7. Data: 2014-04-07 23:05:50
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-04-07 21:17, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał >

    > W Windows 7 rzeczywiscie ta metoda dziala sprawnie ale niestety nazwy
    > plikow nie sa drukowane a to mija się z moim celem.

    Możesz pobrać z Microsoftu i zainstalować darmowy program o nazwie
    Galeria fotografii
    http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-live/phot
    o-gallery#photogallery=overview

    W opcjach wydruku masz takie coś
    http://uphere.pl/dl.php?img=67a7ef04799281d457e6b082
    3f31b31c

  • 8. Data: 2014-04-07 23:15:41
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-04-07 23:05, Bartolomeo pisze:
> [...]

    Chyba wszyscy mówią o tym samym.. w każdym razie mi się nazwy plików
    drukują. Czy może chodzi ci o nazwy ze ścieżkami dostępu?

  • 9. Data: 2014-04-08 08:14:24
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Bartolomeo" <n...@n...com> napisał

    > W opcjach wydruku masz takie coś
    > http://uphere.pl/dl.php?img=67a7ef04799281d457e6b082
    3f31b31c

    Oczywiscie okienko mam dokladnie takie samo z ta roznica ze u Ciebie pod
    kazda miniatura jest nazwa pliku a u mnie same zdjecia i nie wiem w czym
    problem.
    https://www.dropbox.com/s/ijexyr4xsdxy11v/drukowanie
    .jpg

  • 10. Data: 2014-04-08 08:35:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz napisa?(a):

    > Oczywiscie okienko mam dokladnie takie samo z ta roznica ze u Ciebie pod
    > kazda miniatura jest nazwa pliku a u mnie same zdjecia i nie wiem w czym
    > problem.

    Zobacz: http://januszek.info/arkuszkontaktow.jpg

    Musisz wybrać "Arkusz kontaktów" - u Ciebie wybrany jest "Portfel" :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"