  • 11. Data: 2014-04-08 09:46:50
    Temat: Re: Drukowanie wglądówek
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    news:slrnlk765n.1lff.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > Tomasz napisa?(a):

    > Zobacz: http://januszek.info/arkuszkontaktow.jpg
    >
    > Musisz wybrać "Arkusz kontaktów" - u Ciebie wybrany jest "Portfel" :)

    No faktycznie w tym innym arkuszu pojawiaja sie nazwy ale ja chce miec na
    arkuszu taka ilosc i takiej wielkosci jaka mi pasuje i tu 9 na stronie bylo
    akurat ale niestety bez mozliwosci wybrania opcji z napisami czy bez.
    Sciagnalem juz z internetu pare programow ale zaden nie robil tego o co
    pytalem na grupie.
    Na dodatek jeden z tych programow "Edytor wspomnien" okazal sie programem
    zlosliwym.
    (Kasperski go wykryl). Inne programy podczas instalacji zainstalowaly mi
    chyba piec jakichs nieznanych mi aplikacji. Nie bede juz dalej probowal bo
    rozwale sobie moje srodowisko.
    Jesli ktos z Was poda mi jakis sprawdzony przez siebie program to bede
    bardzo wdzieczny.
    --
    Tomasz

  • 12. Data: 2014-04-08 10:44:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz napisa?(a):

> [...]
    > arkuszu taka ilosc i takiej wielkosci jaka mi pasuje i tu 9 na stronie bylo
    > akurat ale niestety bez mozliwosci wybrania opcji z napisami czy bez.

    FastStone Image Viewer, na stronie programu jest wersja portable:
    http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm
    i wykorzystać - dostępnego z menu "Kreatory" - "Kreatora fotoindeksu".

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 13. Data: 2014-04-08 11:46:30
    Od: gowit <w...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 kwietnia 2014 10:44:38 UTC+2 użytkownik januszek napisał:
    > Tomasz napisa?(a):

    > FastStone Image Viewer, na stronie programu jest wersja portable:
    >
    > http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm
    >
    > i wykorzystać - dostępnego z menu "Kreatory" - "Kreatora fotoindeksu".

    Co prawda mnie nie potrzebne , ale że mając FastStone sprawdziłem i da się szybko
    zrobić tak jak Tomasz chce.

  • 14. Data: 2014-04-08 12:25:35
    Od: arTii <t...@m...adres.email>

    W dniu 2014-04-08 09:46, Tomasz pisze:

> [...]
    > bo rozwale sobie moje srodowisko.
    > Jesli ktos z Was poda mi jakis sprawdzony przez siebie program to bede

    Irfan View - bezpłatny i ma możliwość tworzenia właśnie takich
    "wglądówek" - tworzysz sobie obrazy zbiorce, które możesz wydrukować
    bądź nie...

    --
    ____________ | arek(at)abc-service(dot)com(dot)pl GG #14211
    _ _ | . . | ---->>> http://www.abc-service.com.pl <<<----

  • 15. Data: 2014-04-08 12:37:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-07 21:36, Mikolaj Machowski pisze:

    > xnview (pewnie jeszcze tysiąc innych, ale ten akurat wiem że ma taką
    > funkcjonalność)

    Zgadza się.
    Można definiować m.in. ilość miniatur na stronie i zawartość podpisu
    (zakładka Podpis, klawisz Wstaw - to podpowiedź dla Tomasza).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2014-04-08 19:56:11
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    > Zgadza się.
    > Można definiować m.in. ilość miniatur na stronie i zawartość podpisu
    > (zakładka Podpis, klawisz Wstaw - to podpowiedź dla Tomasza).

    Dzieki, faktycznie sciagnalem, zainstalowalem XnView i w Menu punkcie
    "Utwórz->Arkusz z miniaturami"
    jest dokladnie wszystko co potrzebuję.

    pozdrowienia
    Tomasz

  • 17. Data: 2014-04-08 21:19:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tomasz napisa?(a):

    > FastStone Image Viewer, na stronie programu jest wersja portable:
    > http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm
    > i wykorzystać - dostępnego z menu "Kreatory" - "Kreatora fotoindeksu".

    U mnie na VISTA działa i bardzo fajny program do szybkiego ogarniania
    katalogów ze zdjęciami.