  • 11. Data: 2014-04-28 15:15:42
    Temat: Re: Duplikat karty SIM
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-04-27 12:25, Trybun pisze:
> [...]
    >>> potrzebne. Tylko że wtedy trza stosować do innych telefonów

    > W moim wypadku chodzi o wymianę wadliwie działającej karty na nową.

    To jak pisali inni, od ręki znaczy tyle co kolejka + czas wklepania
    czegoś do kompa przez obsługę. Mi w T-M zajęło to ok 15 min + kolejka.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-04-29 08:50:00
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 535cdb9b$0$2357$6...@n...neostrada.pl

    > Być może ściągałeś goły baby -- co trwale uszkodziło kartę. ;)
    > Albo ściągałeś coś w czasie trwania wiadomej uroczystości --
    > bezBożniku. ;)

    Nic nie ściągałem, chciałem tylko na karcie z telefonu wypróbować ten
    kod z batonika, skoro na starterze kupionym w kiosku za 5 zł sie nie
    dało. Niestety nie sprawdziłem bo do żadnego transferu nie doszła, a
    karta w ogóle zatraciła zdolność łączenia z netem.

    A tak swoja drogą - dlaczego gołe baby to dla tych bardzo religijnych to
    coś złego? ;-)

  • 13. Data: 2014-04-29 08:50:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-28 12:29, DanW pisze:

    > Karta nie była fizycznie uszkodzona, po włączeniu telefonu nie
    > logowała się do sieci. Pozdrawiam Dan.

    U mnie też nie była uszkodzona, tylko brak możliwości połączenia się z
    netem. Wcześniej łączyła bez problemów.

  • 14. Data: 2014-04-29 08:50:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > To powinni zrobić to bezpłatnie od ręki w salonie.
    >
    > Zdrówko

    No i zrobili. Jednak jak się okazało wymiana nic nie dała.. To łączenie
    z netem nie jest mi potrzebne w telefonie a w modemie podpiętym do
    routera wi-fi, wobec niemożliwości odblokowania kodu PIN ta nowa karta i
    tak w niczym nie jest dla mnie bardziej przydatna od tej starej.

    Małe pytanko: czy karta którą wymieniałeś jest w abonamencie czy w
    usłudze "Na Kartę".

  • 15. Data: 2014-04-29 08:52:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-28 15:15, Chris pisze:

    > To jak pisali inni, od ręki znaczy tyle co kolejka + czas wklepania
    > czegoś do kompa przez obsługę. Mi w T-M zajęło to ok 15 min + kolejka.

    Wymieniłem i bez czekania w kolejce. Jednak T-M a Orange to zupełnie
    inne firmy a tym samym podejście do klienta - w Orange nie pytając
    obdarowali mnie nową kartą na której nie idzie odblokować kodu PIN...
    Tak że (o ile się w ogóle da) operację będę musiał powtórzyć.

  • 16. Data: 2014-04-29 11:27:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-29, o godz. 08:50:53
    Trybun <I...@j...com> napisał(a):

> [...]
    > podpiętym do routera wi-fi, wobec niemożliwości odblokowania kodu PIN
    > ta nowa karta i tak w niczym nie jest dla mnie bardziej przydatna od

    A modemowi nie można podać PIN-a jakimś kodem sterującym? Poza tym
    mogłeś poprosić operatora o zdjęcie PIN z karty - z tym że trzeba to
    uzasadnić i nie na wszystkich kartach jest to możliwe,

    > Małe pytanko: czy karta którą wymieniałeś jest w abonamencie czy w
    > usłudze "Na Kartę".

    W obu. W tym roku wymieniłem ponad 30 kart Orange w abo i bez. Tyle że
    ja to robię przez swojego opiekuna biznesowego choć kilka sztuk robiłem
    w salonie bo potrzebowałem "od ręki".

    Zdrówko

  • 17. Data: 2014-04-29 15:13:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > A modemowi nie można podać PIN-a jakimś kodem sterującym? Poza tym
    > mogłeś poprosić operatora o zdjęcie PIN z karty - z tym że trzeba to
    > uzasadnić i nie na wszystkich kartach jest to możliwe,

    Niestety nie, mam co prawda mam chyba z dziesięć modemów, większość ma
    opcję wpisywania kodu, jednak wystarczy tylko odłączyć od kompa i
    wpisywanie kodu trzeba robić od nowa..
    Pewnie można by i tak(?), ale jak dla mnie to za dużo fatygi, tym
    bardziej że na razie chodzi mi tylko o test prędkości i stabilności
    łącza. W moim rejonie od kilkunastu dni Orange udostępnia prędkość
    HSPA+, a więc chciałbym przetestować zanim wykupię na dwa lata w
    abonamencie te ich 35GB/miesiąc za 44 zł.

    > W obu. W tym roku wymieniłem ponad 30 kart Orange w abo i bez. Tyle że
    > ja to robię przez swojego opiekuna biznesowego choć kilka sztuk robiłem
    > w salonie bo potrzebowałem "od ręki".
    >
    > Zdrówko

    No to zrobie jeszcze jedno podejście, zaznaczając że chodzi mi o kartę z
    odblokowanym PINem. Dziękuję za info.

  • 18. Data: 2014-04-30 00:27:49
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-29 08:50, Trybun pisze:

> [...]
    > karta w ogóle zatraciła zdolność łączenia z netem.
    >
    > A tak swoja drogą - dlaczego gołe baby to dla tych bardzo religijnych to

    On jest religijny bo biedny, poza tym żadna babka go nie chce (bo marzy
    o jakimś emeulelu) i raczej jest prawiczkiem.

    --
    animka

  • 19. Data: 2014-04-30 00:30:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-29 08:52, Trybun pisze:

> [...]
    > obdarowali mnie nową kartą na której nie idzie odblokować kodu PIN...
    > Tak że (o ile się w ogóle da) operację będę musiał powtórzyć.

    Nie mogleś na miejscu poprosić o odblokowamie karty, żeby sprawdzić, czy
    Ci bubla nie wetknęli?

    --
    animka

  • 20. Data: 2014-04-30 00:32:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-29 15:13, Trybun pisze:

> [...]
    > abonamencie te ich 35GB/miesiąc za 44 zł.

    > No to zrobie jeszcze jedno podejście, zaznaczając że chodzi mi o kartę z

    Z kartą dostajesz PUK (czy jak mu tam) do odblokowania hasła i
    zmienienie na inne.

    --
    animka