    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Duże zakupy - jakieś zmiany
    Date: Fri, 26 Nov 2010 14:59:18 +0100

    On 2010-11-26 11:23:55 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > To niech sprzedawcy oferuja ludzkie ceny to nie bedzie wirtualnych macantow

    Noooo niech np. zrezygnują z lokalu przy ulicy i trzymania rozmiarówki
    na stocku, co generuje w pip kosztów, których zupełnie nie ponoszą
    sklepy netowe (najczęściej nie mające prawie nic na składzie i
    ściągające od dystrybutora dopiero jak ktoś zamówi). I niech nie
    marnują czasu na obsługę klientów, którzy nic nie kupują.
    Ja wiem że rynek jest brutalny i klient chce tanio, wiem też, że marże
    w niektórych sklepach są bandyckie, ale i rozumiem rozrzut kosztów,
    jakie ponosi sklep stacjonarny w stosunku do internetowego i irytację
    sprzedawców średnio uczciwą konkurencją.

    > Ale jak kazdy sprzedawca na pytanie
    > o rabat reaguje para z uszu i zawsze mowi ze on to i tak prawie po kosztach
    > sprzedaje... To takie sa tego efekty.

    Sklep z akcesoriami moto na naszym rynku to nie są kokosy, jeśli
    sądzisz inaczej - załóż i sam się przekonaj.

    de Fresz