  • 121. Data: 2021-02-16 16:09:23
    Temat: Re: Dwor... art. 22.2 zmiana kierunku jazdy.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    Myjk w <news:ed0xugi1d5lo.dlg@myjk.org>:
    >>> Art. 25. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do skrzyżowania,

    >IDŹ ODDAJ PJ JEŻELI JE MASZ!!!
    >SKĄD WY SIE BIERZECIE NA DROGACH?

    >KURWA, TAM MOŻE BYĆ MULTUM ZNAKÓW, ŚWIATŁA, A PRZEPIS I TAK
    >OBOWIAZUJE

    Chyba, że ze znaków wynika odmienne zachowanie.

    Taki np wezel autostradowy, na ktorym aby skrecic w lewo musze zjechac
    w prawo ... choc w swietle przepisow to chyba bardziej skomplikowane
    :-)

    J.

  • 122. Data: 2021-02-16 16:14:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w <news:602a80f6$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>:
    >Ale co?

    >Nie w ustawie! Nie w rozporządzeniu! W Konstytucji też nie...

    No to skad wiesz, ze tak ?
    i co zrobisz, jak uslyszysz "nie wlaczyl pan kierunkowskazu na
    zakrecie, nakladam mandat, przyjmuje pan czy mamy pisac wniosek o
    ukaranie do sadu" ?
    :-P

    J.

  • 123. Data: 2021-02-16 19:09:22
    Temat: Re: Dwor... rondo.
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości

    > To dlaczego jest oznakowanie na rondzie: w lewo, prosto, w prawo

    Organizator ruchu uznał, że tak będzie bezpieczniejszy i sprawniejszy ruch.

    > Ale tak czy tak, cały czas mowa o zajęciu właściwego pasa przed
    > skrzyżowaniem...

    W PoRD nic nie ma o tym, że "przed skrzyżowaniem".

    > Pokażesz zapewne gdzie na tym
    > oznakowanym C-12 skrzyżowaniu jest możliwośc jazdy na wprost
    >
    > --
    > 'Tom N'

    Jazda drogą dookoła ronda jest jazdą na wprost, bo tak prowadzi droga.

  • 124. Data: 2021-02-16 19:16:26
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A co oznacza WYZNACZONY przed rondem pas ruchu do skrętu w lewo?

    Oznacza, że tym pasem nie wolno zjechać z ronda, tylko należy jechać
    dookoła ronda.

  • 125. Data: 2021-02-16 20:50:36
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    JaTolko w

    > Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości

    > Organizator ruchu uznał, że tak będzie bezpieczniejszy i sprawniejszy ruch.

    > W PoRD nic nie ma o tym, że "przed skrzyżowaniem".

    Tympy kmiotku, nie tylko ustawa PoRD obowiązuje, są również inne, w tym
    wydane w delegacji ustawowej rozporządzenia ogłoszone w Dz.U.

    > Jazda drogą dookoła ronda jest jazdą na wprost, bo tak prowadzi droga.

    Durnyś, jechać pojazdem silnikowym można tylko jezdnią, ale to inny temat

    --
    'Tom N'

  • 126. Data: 2021-02-16 21:11:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-02-2021 o 19:16, JaTolko pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Oznacza, że tym pasem nie wolno zjechać z ronda, tylko należy jechać
    > dookoła ronda.

    Aha.
    No i teraz już chyba sam wiesz, że brniesz w kretynizmy, a przepisy
    stanowią inaczej niż bredzisz.

  • 127. Data: 2021-02-17 14:30:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    [...]

    > No nie, ale ...
    > A gdzie to napisane ?

    Nie mogę sobie przypomnieć. Ale to jest tak oczywiste, że nie wymaga
    kodyfikacji.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 128. Data: 2021-02-17 22:23:38
    Temat: Re: Dwor... zmiana kierunku jazdy.
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > A gdzie to napisane ?
    >
    > J.

    To wynika z znaczenia słów w języku polskim.
    Jaki kierunek ruchu Ci się zmienia, gdy droga skręca
    i nie ma skrzyżowania ?

  • 129. Data: 2021-02-17 22:54:45
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > Aha.
    > No i teraz już chyba sam wiesz, że brniesz w kretynizmy, a przepisy
    > stanowią inaczej niż bredzisz.

    Cavallino,

    Nie, sam nie wiem.
    Może objaśnisz ?
    Chętnie przeczytam Twoje wyjaśnienia.

  • 130. Data: 2021-02-18 05:24:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-02-2021 o 22:54, JaTolko pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Cavallino,
    >
    > Nie, sam nie wiem.

    No to już nie będziesz wiedział.
    Zresztą nie musisz, masz tylko zapamiętać i stosować.
    EOD