  • 11. Data: 2010-06-06 21:47:42
    Temat: Re: Dysk twardy Seagate- Odzyskiwanie danych
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 6 Jun 2010 21:02:24 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <4c0bf0b1$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    od "aaaa" <a...@a...com> :

    >Nie chce znowu podlaczac dysku, zeby dzwiek nagrac, bo boje sie, ze moze
    >ulec jakims dalszym uszkodzeniom.

    Zapytaj na elektroda.pl, forum odzyskiwanie danych.

  • 12. Data: 2010-06-06 21:49:17
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-06 21:02, aaaa pisze:
> [...]
    > podobny sposob i odzyskiwal z niego dane i moze powiedziec ile to
    > kosztowalo?
    > Czy jest sens szukac podobnego dysku, ale dzialajacego (moze by w firmie
    > odzyskujacej mogli przeniesc dobre czesci do zlego dysku czy cos)?
    >
    > Wydaje mi sie, ze dzwiek wydawany przez dysk jest podobny do tego:
    > http://www.sendspace.com/file/fzqxtn
    > (a dzwiek mam z jednego forum, gdzie ktos opisuje podobny pad dysku z tej
    > samej serii wlasnie)
    > Nie chce znowu podlaczac dysku, zeby dzwiek nagrac, bo boje sie, ze moze

    nie licz że ktoś napisze co, jak i za ile. Firmy odzyskujace dane nie
    stosuja zunifikowanych cenników. Poszukaj kogoś kto się tym zajmuje i ma
    pojęcie. Tek jak pisałeś jesli padła elektronika problem jest mniejszy
    jesli zas pisk dysku to tylko firma odzyskująca dane

  • 13. Data: 2010-06-06 22:48:00
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    ApanasBudriszko pisze:

    > jesli zas pisk dysku to tylko firma odzyskująca dane

    Ta "dziwna melodyjka" to prawdopodobnie próby odklejenia głowicy (choć
    przed chwilą znalazłem na youtube przypadek z padniętym silnikiem, też
    dysk "śpiewa": http://www.youtube.com/watch?v=Hc9emmOmRRQ ).

  • 14. Data: 2010-06-06 22:48:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-06 23:40, Czarek pisze:

    > Cóż z tego, że umie, skoro nie potrafi zrozumieć tego co przeczytała?

    Zamilknij szczekaczko.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-06-06 22:50:17
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-06 23:39, ApanasBudriszko pisze:

    > umiesz czytać ? to przeczytaj co napisał autor

    A skąd autor może wiedzieć czy dysk mu naprawdę padł?

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-06-06 23:09:11
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 00:50:17 +0200, Animka napisał(a):

    > A skąd autor może wiedzieć czy dysk mu naprawdę padł?

    Wersja dla opoznionych!

    cytat z pierwszego posta OP:

    "Dysk nie jest wykrywany"

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 17. Data: 2010-06-07 02:28:17
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-07 01:09, Norbert pisze:

    > Wersja dla opoznionych!
    >
    > cytat z pierwszego posta OP:
    >
    > "Dysk nie jest wykrywany"

    Mój jeden dysk też nie był wykrywany, a nie był uszkodzony.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-06-07 10:57:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message

    > A skąd autor może wiedzieć czy dysk mu naprawdę padł?

    A skad moze wiedziec, ze to wszystko mu sie tylko nie sni?

  • 19. Data: 2010-06-07 11:57:19
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Animka pisze:

    > Mój jeden dysk też nie był wykrywany, a nie był uszkodzony.

    Mój jeden dysk tez nie był. Okazało się, że podłączony działa lepiej...
    obawiam się, że Ty też padłaś ofiarą takiej katastrofalnej w skutkach
    awarii. ;)

    Pzdr, OMSON

  • 20. Data: 2010-06-07 12:04:55
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Użytkownik "aaaa" <a...@a...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Trzeba było robić backup, a nie ryzykować. Możesz próbować przełożyć
    > elektronikę.

    elektronika nic nie da. W praktyce ona pada tylko wtedy gdy dostanie zbyt
    wysokie napięcie.Najczęściej co pada to Service Area na talerzu dysku. Można
    próbować ożywić dysk podłączając do terminala rs232 i resetując service
    area. Gorzej gdy to jest pad mechaniczny nośnika i wtedy niewiele zdziałamy.
    Dodam, że to częsty przypadek w 3.5'' Baracudach i Maxtorach ale 2.5'' dyski
    padają bardzo często właśnie z tego powodu i są to uszkodzenia mechaniczne
    nośnika.