  • 1. Data: 2009-09-15 20:18:09
    Temat: Dziadku Mrozie, przynies prosze...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Chciałbym żeby ktoś zrobił kompakt z obiektywem eq. 70-300, wystarczy
    5,6-6,3 byle bez potrzeby domykania, ze stabilizacją i 400 iso. Matryca
    malutka, może być nawet jak w tańszych kompaktach (nawet niech będzie,
    żeby było wszystko małe). 10Mpx wystarczy.
    To ja poproszę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-09-15 20:38:47
    Temat: Re: Dziadku Mrozie, przynies prosze...
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Chciałbym żeby ktoś zrobił kompakt z obiektywem eq. 70-300, wystarczy
    > 5,6-6,3 byle bez potrzeby domykania [...]

    Aj, nie wyprodukuja takiego, bo bylby niebezpieczny. Ludzie przeciez uzywaja
    aparatow nagminnie na imprezach/prywatkach/popijawach. No i jak takiemu
    nieszczesnikowi przypadnie dokonac fotografii uczestnikow spotkania,nie daj Boze
    jeszcze w zamknietych, ciasnych pomieszczeniach, to jak sie znajomi ustawia do
    ujecia - wypadek (tzn. wypadniecie przez okno) murowany, no bo przez jak bedzie
    chcial ich zlapac wszystkich w kadrze to wyladuje biedak na jakims kruchym meblu
    stojacym w kacie a w drastyczniejszej wersji moze wypasc przez okno ;)

    Adameck

  • 3. Data: 2009-09-15 20:45:30
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > Matryca malutka, może być nawet jak w tańszych kompaktach (nawet
    > niech będzie, żeby było wszystko małe). 10Mpx wystarczy.

    Tera jest moda na szeroko, najlepiej od 24mm ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 4. Data: 2009-09-15 21:04:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Janko Muzykant pisze:
    > Chciałbym żeby ktoś zrobił kompakt z obiektywem eq. 70-300

    To idź tym pstrykać kotlety w pokoju 15m^2 ;)

  • 5. Data: 2009-09-15 21:18:34
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 15 Wrz, 23:04, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > To idź tym pstrykać kotlety w pokoju 15m^2 ;)

    Ja chce cyfrowa w stylu Yashica "dental eye"
    StaM

  • 6. Data: 2009-09-15 21:19:49
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-15 22:18:09 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > To ja poproszę :)

    Eeee a, po co?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-09-15 21:20:10
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-15 23:04:10 +0200, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> said:

    > To idź tym pstrykać kotlety w pokoju 15m^2 ;)

    Gdzieś tam wyżej było o kotletach?

  • 8. Data: 2009-09-15 21:56:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Sep 2009, Janko Muzykant wrote:

    > Chciałbym [...]
    > 400 iso. Matryca malutka

    Acha.
    Jakby tak "analogowcom" powiedzieć, że można chcieć normalnego zdjęcia
    ze skrawka 5x7mm filmu 400 ASA, to mogliby się z lekka zdziwić :|
    Weź i sam se te fotodiody polutuj na 400 ISO ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2009-09-15 22:22:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    JA pisze:

    > Gdzieś tam wyżej było o kotletach?

    Wyżej nie, ale fabryki produkują kompakty dla ludzi którzy będą pstrykać
    kotlety i aparatu którym nie da się pstryknąć kotleta (prawie) nikt nie
    kupi.

    Prędzej bym się w kompakcie spodziewał obiektywu 20-300mm, niż 70-300mm.

  • 10. Data: 2009-09-15 23:49:29
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > malutka, może być nawet jak w tańszych kompaktach (nawet niech będzie,
    > żeby było wszystko małe). 10Mpx wystarczy.

    Kup lustrzankę z liveview i nie marudź.
    Teraz wszyscy kupują lustrzanki.

    zyga
    --