    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 6 Sep 2018 13:21:18 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dziwna moda na fontanny zamiast spryskiwaczy
    From: s...@g...com

    W dniu czwartek, 6 września 2018 14:24:31 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:
    > Czy zauważyliście iż coraz częściej w nowszych rocznikach stosuje się
    > spryskiwacze lejące płyn na np. 1.5m ponad samochód? Pomyślałem sobie,
    > że ktoś nie ustawił spryskiwaczy, ale przeczy tej teorii pandemia takich
    > efektów specjalnych. Korzystam głównie z tras szybkiego ruchu więc pęd
    > powietrza jest duży. Mimo to widuję kierowców, którzy zamiast jednym
    > ciągiem spryskać szybę robię to w cyklach po pół sekundy - by cokolwiek
    > na szybie zostało. W czym jest rzecz?
    >
    > Miałem auta z różnych poziomów cenowych, używane i nowe, ale nigdy nie
> [...]

    Mysle ze po prostu oni nie maja pojecia ze za pomoca drucika mozna ustawic gdzie te
    dwa strumienie maja byc skierowane.
    We foce mialem tak ze moglem swobodnie wyregulowac ktora czesc szyby bedzie
    spryskana.
    W tym co mam teraz fuka mgielka na cala szybe. nie musze nic regulowac.

    Poza tym to gdzie ten strumien laduje zalezy tez od predkosci. Jadac 120-140km/h
    strumien trafi dobre 20-30cm nizej niz przy 60km/h.

    Czasem sie po prostu nie da ustawic tak aby fukalo gdzie trzeba przy kazdej
    predkosci.