eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDziwna przekładnia › Re: Dziwna przekładnia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <5b44707b$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b448449$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b449e02$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5b449e02$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Dziwna przekładnia
    Date: Tue, 10 Jul 2018 14:46:42 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <5b44aac2$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.55.17
    X-Trace: 1531226818 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 676 83.26.55.17:60108
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2073
    X-Received-Body-CRC: 1164739431
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:41118
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5b449e02$0$588$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-07-10 o 12:02, J.F. pisze:
    >> Dalej - typowe zęby nie powodują odpychania kół ?
    >Reakcja w piaście występuje. Siła (moment) wyłamująca zęby też

    Łamania zębow nie unikniesz.
    Ale jesli by nastapilo odpychanie, to tutaj wyginaloby to tarczowe
    koło, ktore wyglada dosc delikatnie.
    I ma byc lekkie,

    >> No i trzecia sprawa - tu powinna byc przekladnia stożkowa, znow o
    >> odpowiednich zębach.
    >> A zmiennego przełożenia tak sie nie da.
    >> Akurat te łożyska problemu nie rozwiazuja.

    >Zmiana przełożenia wymaga przesunięcia zębatki przód-tył.
    >Czy to nastąpi płynnie, to inna sprawa.

    Nie o to mi chodzilo - stozkowe kola sa dla jednego
    przelozenia/srednicy.
    Nie beda pasowaly do innego.
    A tu musza pasowac.

    Na ile plynnie uda im sie zmienic przelozenia to jestem ciekaw - cos
    tam mowia o jakims superczujniku pozycji tarczy.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: