    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwne (chyba) zachowanie się sprzęgła i biegu pierwszego
    Date: Thu, 22 Apr 2010 19:21:06 +0200
    Sender: m...@s...agh.edu.pl

    mic49 pisze:

    > No własnie się zastanawiam...
    >
    > Swoją drogą - przy jakichś 5 tys. byłem w serwisie i mam adnotację na
    > zleceniu serwisowym, że coś się dzieje z "1". Wtedy jednak nic nie
    > stwierdzili.
    >
    > To własnie jest objaw kończenia się sprzęgła?

    Z opisywanych przez Ciebie objawów wynika, jakbyś nie mógł do końca
    rozłączyć napędu, przez co wbijając jedynkę auto ma szarpnięcie.

    Ja tak miałem gdy mi się właśnie sprzęgło kończyło. Jednak nie sądzę,
    aby miało to miejsce po 17 kkm, chyba że naprawdę katujesz to sprzęgło
    niemiłosiernie.

    U mnie, w Punto, mam możliwość regulacji sprzęgła (kręcąc taką śrubą
    reguluję wysokość skoku pedału), gdy sprzęgło miałem na wykończeniu
    podkręciłem sobie pedał dość wysoko, żeby jakoś dojeździć do wymiany.
    Nie mam pojęcia czy coś takiego jest w nowych autach, może ktoś inny się
    wypowie. Być może tu jest problem.

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana