  • 61. Data: 2015-03-31 23:16:02
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetoo th...
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko feature :-)

    Tylko brak feature.

  • 63. Data: 2015-03-31 23:16:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > chodzi

    > może jednak uważniej patrz co piszesz?

    Gdzie cos pisalem o nadmiarze funkcji bedacym przyczyna problemow? To ktos
    inny to podawal za przyczyne, nie ja.

  • 62. Data: 2015-03-31 23:16:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > oczywiście. Ba. nawet na niej programowałem.
    >
    > Zresztą jest to standard opisany polską normą. Co prawda wymuszony przez
    > Stowarzyszenie maszynistek lata temu ale standard

    :-)) widze ze "zrozumiales "...

  • 64. Data: 2015-03-31 23:17:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >byłem na spotkaniu w tej sprawie. Komitet normalizacji zrobił je o
    >parę
    >lat z a późno. I po dyskusji kilku firm facet ze Stowarzyszenia
    >powiedział, zę oni uznają tylko jeden i dyskusja została zamknięta :)
    >To były czsay kiedy mieli duże przebicie

    W PKN to moze i oni to przebicie mieli, ale MS i na Tajwanie nie :-)
    W krajowych firmach mogli sie czegos domagac, duze krajowe molochy
    mogly wymagac, ale reszta to olewala.

    Pamiec mnie juz zawodzi ... w MS-DOS byl taki uklad ?

    A Windows po polsku w ktorym roku sie pojawil ?
    3.1 EE to chyba bylo ... czy on polskie czcionki mial, ale po
    angielsku jeszcze byl ... i byla tam klawiatura maszynistki ?

    J.

  • 65. Data: 2015-03-31 23:26:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Pszemol"
    >Podstawą dla BT od zawsze był dźwięk.
    >Pliki to jakiś wybryk przyrody.
    >---
    >Sam jesteś dźwięk :-) http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth
    >"Invented by telecom vendor Ericsson in 1994,[5] it was originally
    >conceived as a wireless alternative to RS-232 data cables".

    Ale tamtez
    The development of the short link radio technology, later named
    Bluetooth was initiated by Nils Rydbeck CTO at Ericson Mobile in Lund.
    The purpose was to create a wireless headset, according to two
    inventions, presented in 1989.

    Nie potrafie sie doszukac - jakie profile byly zdefiniowane w BT 1.0
    czy 1.1 ?
    Chyba jednak wiecej niz tylko dzwiekowe ...

    J.

  • 66. Data: 2015-03-31 23:33:23
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfevg1$hkh$2@dont-email.me
    > Ledwiewidocxny
    > Uzywasz lakieru do paznokci? Bo ja nie...

    To kup. SREBRNY! (dla ajfona czarny) :D

    > I skad za miesiac bede pamietal czy ma byc kropka do gory lub do domu?
    > To jest proteza dla kiepskiego rozwiazania.

    Se lejek kup :p albo: ZAWSZE ma być KROPKĄ DO GÓRY!!!(widoczna)!!!

    > Bo ty jestes wyjatkowy.

    Nie, myślący.

    > Bo ty jestes wyjatkowy.

    Nie, nie mam iPhone'a :D

    > Fajnie masz :-)))))

    No mam :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 67. Data: 2015-03-31 23:37:02
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfevg3$hkh$4@dont-email.me
    [...]
    > Taki standard, jak klawiatura maszynistki to standard... Jestem pewny ze
    > sie ktos tu odezwie kto uzywa tskiej zamiast polskiej-programisty :-)

    Raczej AMERYKAŃSKI Microsoft na siłę wpycha to do instalki Windows. Chamy! :>
    Zupełnie jak podżeganie do przestępstwa!

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 68. Data: 2015-03-31 23:45:13
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfevg4$hkh$5@dont-email.me

    > Skad Ty te rewelacje bierzesz? :-)
    > Przeciez to calkowita bzdura..
    Eee, no tak, Pentagon ukrywa:

    W ełropie wiedzom :)
    Nie wiesz że Apple ma zamiar ukrywać wyłączenie telefonu? Ty myślisz że
    wyłączyłeś a on Cie okłamuje i nadal czuwa i pokazuje GDZIE JESTEŚ?

    :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 69. Data: 2015-03-31 23:55:34
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >To co się nadaje lub nie do słuchania muzyki to pozwól że ja
    >będę decydował. Również to, co ja będę muzyką nazywał :-)

    No jak ktos o takim drewnianym uchu moze decydowac w kwestii audio :-)

> [...]
    >całego domu nie budzić tylko aby mi szeptał do ucha...

    >Na iPhone4 nie było z tym problemów, na Asusie były i to duże.

    Jak widac zadzialalo, i to bez problemow.

    A jak iphone nie obslugiwal A2DP to tez nie bylo problemow ?

    >Raczej z urządzeniem mobilnym, które ma działać bez żadnych restartów.
    >Takie przynajmniej mam doświadczenie z iPhone4. Nawyki muszę zmienić, jak
    >widzę, do tego tableta.

    Ja tam nie wiem, ale ajfon to ponoc ma wbudowany szybki restart, zeby
    klient nie zauwazyl :-)

    >No jasne że ma. Przecież to nowy produkt z tego roku.

    No jak z tego, skoro review jedno sprzed 3 lat jest ?

    Poza tym to nie roku zalezy, tylko od targetu ustalonego przez
    marketing :-)

    J.

    ------------

    Widzę że dyskusja mocno się rozbudowała i wyszła z tego wojna systemów.
    Dodam tylko że wysuwanie wniosków o wyższości jednego systemu nad drugim na
    podstawie współpracy ze słuchawkami bluetooth poszczególnych egzemplarzy
    urządzeń jest trochę na wyrost.
    Jeśli chodzi o moją teorię to wynika z używania słuchawki Plantronics M55.
    Co ciekawe moje doświadczenia były odwrotne niż kolegi Przemola. Najpierw
    podłączyłem ją do Samsunga i odtwarzała muzykę bez problemu, potem
    sparowałem z Iphonem i okazało się że nie odtwarza muzyki. Też pochopnie
    uznałem że Iphon do d...y bo ma spie....ny bluetooth i nie tylko plików ale
    i muzyki nie odtwarza. Ale później okazało się że jak słuchawka była
    podłączona tylko z Iphonem to muzyka gra. I dopiero wtedy doczytałem w
    instrukcji że jak jest sparowana z dwoma na raz to A2DP gra tylko na jednym,
    tym pierwszym sparowanym. Więc może z M165 być podobnie chociaż to wyższy
    model i chyba nowszy.
    Dodam że wcześniej używałem słuchawki bez A2DP i ona nie odtwarzała muzyki
    ani na androidzie ani na iosie, aczkolwiek do androida można było
    zainstalować apkę która umożliwiała słuchanie muzyki przez HSP czyli przy
    użyciu kodeków telefonicznych co dawało jakość dość kiepską. Co ciekawe na
    starszych telefonach, bezdotykowcach to taka zwykła słuchawka odtwarzała
    muzykę przez HSP bez dodatkowych zabiegów.

    Krzychu

  • 70. Data: 2015-04-01 00:16:41
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "KK" wydumał(a) w wiadomości ID news:mff534$k5o$1@node2.news.atman.pl
> [...]
    > telefonach, bezdotykowcach to taka zwykła słuchawka odtwarzała muzykę przez HSP

    ... ja tylko dodam że na "chińczykach" bez A2DP, bez problemu słuchawka BT
    odtwarza muzykę :)
    To co piszesz o Plantronics to przynajmniej u mnie nie działa. Znaczy mam TYLKO
    jeden smartfon, który jest sparowany A2DP ale czasem nie załącza się kanał
    "muzyka". Różnie to bywa, czasem wystarczy włączyć/wyłączyć BT w smartfonie a
    czasem potrzeba restartu smartfona a czasem sam się restartuje (watchdog). Nie
    instalowałem dodatkowych aplikacji "wspomagających". Wszysko jednak zalezy od
    tego CO akurat mam uruchomione (aplikacje). Jesli samrtfon nie ma uruchomionej
    żadnej aplikacji, 99% że zadziała. Jeśli mam coś uruchomione (zależy co) to robi
    się jakieś 70% i wtedy kombinuję.

    Przykładowo. Yanosik, kiedy zapodam mu "użyj urządzenia głośnomówiącego/kanał
    muzyka" nie działa...NIGDZIE. Jak wyłączę, działa...przez słuchawkę A2DP. Kiedyś
    było odwrotnie (starsza wersja Yanosika). Automapa działa ZAWSZE, podobnie jak
    inne. Moduł PHONE też ale kiedy używam Cyberon VoiceCommander, nie zawsze.
    Wypraktykowałem że w razie problemów (nie mam czasu na uruchamianie
    poszczególnych usług) wystarczy restart smartfona.
    Mnogość aplikacji wymaga jednak dobrego wyboru (po to są testy) aby wybrać co
    działa poprawnie :)

    --
    Michael________