  • 1. Data: 2012-12-25 11:30:29
    Temat: E72
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    Witam,
    Zamieniłem już "nieco" wysłużoną Nokie E51 na E72.
    Jest jedna rzecz której bardzo mi brakuje w E72 (a jest w E51), albo nie
    znalazłem jej jeszcze.
    W E51 dało się zaznaczyć (zaptaszkować) podświetloną pozycje wiadomości
    poprzez naciśnięcie # (albo *, nie mam już E51 pod ręką, nie pamiętam
    dokładnie).
    Czy w E72 naprawdę nie ma żadnego klawisza skrótu do zaznaczenia pozycji i
    trzeba przekopywać się przez menu Opcje->Zaznacz/Usuń zazn.->Zaznacz. aby
    zaznaczyć żądaną pozycje?
    Instrukcja E72 niestety nic nie wspomina o istnieniu takiego skrótu;
    poprzez użycie każdego z klawiszy też nie uzyskałem tego efektu.
    Czy jest jakaś kombinacja klawiszy która na to pozwala? Albo, czy
    istnieje aplikacja która naprawia ten wg mnie błąd.

    --
    B.G

  • 2. Data: 2012-12-25 23:23:40
    Temat: Re: E72
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    Dnia 25-12-2012 o 11:30:29 B.G <o...@w...com.eu> napisał(a):

    > Czy jest jakaś kombinacja klawiszy która na to pozwala?

    Znalazłem, może informacja ta nawet się komuś przyda.
    SHIFT + przycisk wyboru navikey.

    --
    B.G

  • 3. Data: 2012-12-27 10:24:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Znalazłem, może informacja ta nawet się komuś przyda.
    > SHIFT + przycisk wyboru navikey.

    Przydalo sie :).
    /stara E71