    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Edimax ES-5240G+ V3
    Date: Tue, 21 May 2019 09:44:13 GMT

    On 2019-05-21, Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:
> [...]
    hernet/dp/B0044X7SMM

    > Zdjęcie przedstawia inny model, z 16 portami i bez żadnych SFP... Ciekawe
    > co faktycznie w paczce przyjdzie.

    Zgadza się. Nie wykluczone więc, że opis jest zły a zdjęcie dobre. Taka
    cena za 16 port. switch Edimaxa byłaby akurat ok.

    > Poza tym, będziesz musiał dokupić gniazda SFP, a to też koszt.

    Znaczy straceivery? Mam 2 szt. Bawiłem się wcześniej tzw. media
    converter (spf <-> ether.) i kupiłem jakies używane za parę dolców na
    Alim.

    > Kiedy 15 lat temu bawiłem się światłowodem w domu, to korzystałem z
    > tanich, malutkich transceiverów - takie małe puszeczki co z jednej strony
    > mają miedź, a z drugiej parę złącz ST (dziś pewnie istnieją z obecnymi
    > złączami). Rozważałeś coś takiego?

    Nie byłem świadom istnienia. Jak to wygląda? Po optical transceiver
    wyskakują głównie sfp.

    --
    Marcin