  • 61. Data: 2011-08-11 19:47:48
    Temat: Re: Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" w <news:j212nv$uj2$1@node2.news.atman.pl>:

    > No to masz. Znajomość odpowiedzi na to pytanie zwiększa ci
    > respect na trasie o 120 punktów, i zmniejsza ryzyko wypadku o 30 :

    > Międzynarodowe prawo jazdy można otrzymać:

    > A w dowolnym urzędzie gminy,

    Odpada, w PoRD za często się starosta przewija

    > B w dowolnym starostwie,

    Hmm, rzekłbym, że w dowolnym właściwym dla miejsca zamieszkania

    > C tylko w starostwie, które wydało krajowe prawo jazdy.

    Eeee, może już nawet nie być tego starostwa

    ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 62. Data: 2011-08-11 20:26:11
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "bartez" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A tam pierdolisz pan.

    znaczy sie w którym miejscu?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 63. Data: 2011-08-11 20:48:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 19:19:22 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > Pomęczę te testy.
    > Tu mamy przykład lobbowania na rzecz ASO:

    A wez ty to opisz RPO. Moze on spojrzy rozsadnym okiem

    J.

  • 64. Data: 2011-08-11 20:50:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 19:15:42 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
> [...]
    >
    > A w dowolnym urzędzie gminy,
    > B w dowolnym starostwie,
    > C tylko w starostwie, które wydało krajowe prawo jazdy.

    Ale o co chodzi - chcialbys skonczyc kurs i nie wiedziec ze jest MPJ, jak
    sie je uzyskuje i uzywa, nie wiedziec jak sie tankuje samochod itp ? :-)

    J.

  • 65. Data: 2011-08-11 21:01:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-11 20:50, J.F. pisze:

    > Ale o co chodzi - chcialbys skonczyc kurs i nie wiedziec ze jest MPJ, jak
    > sie je uzyskuje i uzywa, nie wiedziec jak sie tankuje samochod itp ? :-)

    A po co mi ta wiedza w kwestii *poruszania się po drogach
    publicznych* ?
    Idąc Twoim tokiem rozumowania - szkoda, że na PJ A nie dowiaduję
    się co to wariator, i gdzie odbywa się największy motobajzel w PL :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 66. Data: 2011-08-12 00:50:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 21:01:40 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A po co mi ta wiedza w kwestii *poruszania się po drogach
    > publicznych* ?

    No jakze to - chcesz sie poruszac bez wymaganych dokumentow ?
    No bo skad bedziesz wiedzial co wymagane ? :-)

    > Idąc Twoim tokiem rozumowania - szkoda, że na PJ A nie dowiaduję
    > się co to wariator, i gdzie odbywa się największy motobajzel w PL :)

    A kiedys uczyli jak zbudowane sprzeglo, skrzynia, silnik itp :-)

    J.

  • 67. Data: 2011-08-12 19:34:51
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-11 12:32, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > A t6u chodzi o najnormalniejsze zdanie egzaminu na PJ, i załóżmy - chce
    > go zdać człowiek jeszcze życiowo nie doświadczony (nie wiedzący, że z
    > wszystkim i wszystkimi trza się w imię zasad napierdalać na wokandzie) ...
    >
    > BTW, na tym pytaniu nie tylko ja się złapałem. Kenickie też poległ i
    > każdy któremu pokazywałem ;)
    >

    > Tak jest z tymi testami, że czasem trzeba się bacznie fotografii
    > przyjrzeć. W tej sytuacji baczne przyjrzenie się powoduje, że nabierasz
    > ochoty zmiany udzielonej odpowiedzi ... na błędną.

    Ja jak zdawałem to kluczowy dla odpowiedzi znak był wielkości... 5
    piksli;) Okrągły, niebieski i z białą plamką na środku;)

    Shrek.

  • 68. Data: 2011-08-13 23:36:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Ja jestem głupi czy jak ?
    >
    > http://imageshack.us/photo/my-images/13/babolx.jpg/
    >
    > W tej sytuacji skręcanie w prawo jest dozwolone z pasa ruchu:
    >
    > A 1
    > B 2
    > C 3
    >
    > Moim zdaniem C , testy twierdzą, że B i C ;/
    >
    > Testy są dla ślepych czy jak ?

    Jako że twórca testów w swojej okolicy nie znalazł skrzyżowania takiego
    o jakie chciał zapytać, to zrobił zdjęcie byle jakiego skrzyżowania i
    nieudolnie domalował brakujące strzałki, a o jednej zapomniał.

    A Ty się "domyślaj" :)

  • 69. Data: 2011-08-14 17:16:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-13 23:36, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > o jakie chciał zapytać, to zrobił zdjęcie byle jakiego skrzyżowania i
    > nieudolnie domalował brakujące strzałki, a o jednej zapomniał.

    A jak się nie domyślisz co autor miał na myśli, to pomimo niewątpliwej
    racji, zapraszamy na kolejny egzamin... za kolejne 70 czy 80zł.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 70. Data: 2011-08-14 17:28:08
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:j28otg$dlq$1@news.dialog.net.pl...

    > A jak się nie domyślisz co autor miał na myśli, to pomimo niewątpliwej
    > racji, zapraszamy na kolejny egzamin... za kolejne 70 czy 80zł.
    Jedynie 22 zł :)