  • Data: 2018-04-24 08:54:10
    Temat: Re: Ekologia vs diesel
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    23 Apr 2018 14:59:58 GMT, Budzik

    > Ale rozmawiamy o tym konkretnym przypadku...
    > Sugerujesz ze wycieli zeby zaoszczedzic nie
    > swoje paliwo - brawo za argument...

    Nie, ja w swoim komentarzu, na który odpisywałeś, nie odnosiłem się do
    konkretnego przypadku, tylko do ogółu problemu z wycinaniem DPF. W tym
    konkretnym przypadku mogą klientowi powiedzieć że nie mają DPFów i chwalić
    się niższym zużyciem. I klient to wiedząc wróci do nich nastęnym razem
    zamiast iść do konkurencji. Tymczasem przy 100 szt. samochodów nawet jak
    filtr w cenie złomu to całkiem pokaźna kwota.

    > Nie, nie widac.
    > Bo ty sugerujesz ze kupili i wycieli zeby sprzedac DPF.
    > A prawda jest taka, ze wycieli zeby pozbyc sie problemu...

    Twoja prawda. Nowe samochody nie mają problemu z DPFami, nawet stare rzadko
    mają, o ile mają sprawne silniki naturalnie, patrz mój 10-letni trupek. To
    jest tylko twoje urojenie, że to jest powszechny problem. No więc nie jest
    biorąc pod uwagę ile tych samochodów jeździ i użykownicy nawet nie wiedzą
    co to DPF.

    --
    Pozdor
    Myjk