    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ekologia vs diesel
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5...@g...com>
    <m...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <pcmfmo$a5k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <pcmhqj$c9h$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pcmshg$mtu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Date: 06 May 2018 13:59:57 GMT

    Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > Jak zjada to już nie do końca jest ok. Pół litra na 1000km to wydaje
    > się bardzo dużo.

    No to własnie pisze ze to nie jest norma.
    Tylko dlaczego nie kopci? To nie jest tak ze kopci mało. Nie kopci
    praktycznie wcale! Tak samo jak było kiedy oleju nie zjadał a DPF był
    obecny.

    > U mnie tam nic nie zjada. Od wymiany do wymiany jest tyle co było na
    > początku.

    No tak jak powinno być i tak jak jest w kazdym innym moim aucie.

    > To czy dymi czy nie można tylko w jeden sposób sprawdzić. Pojechać
    > drugim samochodem za swoim własnym autem.

    Rozumiem, nieufnosc, ale naprawde - umiem ocenic czy auto dymi czy nie
    dymi...

    > I ten z przodu niech zrobi tak, że redukcja na 2-gi bieg i pedał w
    > podłogę do czerwonego. Jak widocznie nie przydymi znaczy nie dymi ;)

    Gdybym tak jezdził tym autem to moze by i dymiło.
    Ale miałem przygode z pojawiajaca sie woda w silniku wiec wiem jak jest
    jak dymi - teraz nie dymi praktycznie wcale.

    > PS. O tym, że ten twój egzemplarz w takiej konfiguracji nie dymi to
    > nie uwierzę póki nie zobaczę. Taki już jestem ;)

    Zapraszam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,