-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 23 Jan 2023 12:39:02 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.6.1
Subject: Re: Elektryki dostały "bana" na promy w Norwegii.
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <tqlqdh$1vbv$1@gioia.aioe.org>
From: cyklista <c...@g...com>
In-Reply-To: <tqlqdh$1vbv$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <63ce71d7$0$19606$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.158.246
X-Trace: 1674473943 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 19606 83.24.158.246:52684
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1855
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2710504
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.01.2023 o 12:18, T. pisze:
> Problem z pożarami samochodów elektrycznych polega na tym, że są one
> zwykle nieprzewidywane i wieloetapowe, a do tego mogą następować bardzo
> gwałtownie. Wszystko z powodu ogniw w akumulatorach, które są od siebie
> odizolowane, a ich zapłon może postępować w dość długich odstępach.
> Czasami zdarza się, że ugaszenie płonącego samochodu elektrycznego może
> potrwać kilka godzin i gdy czynność zostanie zakończona, nagle okazuje
> się, że doszło do ponownego zapłonu.
No właśnie, wystarczy elektryki wpuszczać na samym końcu i w razie
pożaru po prostu je wypchać do wody.
ps. nie wiem co prawda co na to przepisy o ochronie środowiska, bo
finansowo to jest najlepszy i najtańszy sposób dla przewoźnika i jego
ubezpieczyciela.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.23 12:47 Cavallino
- 23.01.23 12:50 J.F
- 23.01.23 14:17 J.F
- 23.01.23 19:00 PiteR
- 24.01.23 13:03 K
- 25.01.23 10:21 ąćęłńóśźż
- 27.01.23 15:54 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław