  • 1. Data: 2020-12-17 14:56:55
    Temat: Elementy do identyfikacji + biblioteka Eagle
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Trochę głupie pytanie, które mogłoby się wydawać banalne, ale nie wiem
    jakie pytanie zadać Googlowi, żeby uzyskać sensowny wynik.

    Elementy jak na poniższym zdjęciu:
    https://ibb.co/vXsjGGB

    1) Jak nazywamy ten typ złącza, z blokadą? Przed pandemią po prostu
    szedłem do sklepu i pokazywałem, że potrzebuję takiego złącza lub
    wtyczki. Teraz za nic nie wiem co wpisać w wyszukiwarkę w sklepach
    internetowych albo na Allegro.
    2) Jak nazywa się ten typ "stojącego" microswitcha? Czy znajdę
    bibliotekę do Eagle PCB, która by zawierała taki element? Wszystkie
    stojące microswitche jaki udało mi się znaleźć były w wersji THT i
    zajmowały więcej miejsca na płytce...

  • 2. Data: 2020-12-17 15:38:06
    Temat: Re: Elementy do identyfikacji + biblioteka Eagle
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/12/2020 14:56, Atlantis wrote:
    > 1) Jak nazywamy ten typ złącza, z blokadą?

    molex kk

    https://www.molex.com/molex/products/family/kk_254_r
    pc_connector_system

    > 2) Jak nazywa się ten typ "stojącego" microswitcha?

    SMT 3X6X3.5MM