    Date: Sat, 19 Jan 2013 15:16:51 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Epidemia grypy i dmuchanie w alkomat

    W dniu 19.01.2013 14:45, k...@g...com pisze:
> [...]
    dmucham__bo_sie_zaraze__Czy_protest_kierowcy_polozy.
    html#BoxSlotII3img
    (...)
    po cholere zacytowałeś 12 linijek?

    > Zastosowali typowy szantaż. "Jak nie to jedziemy na badanie krwi".

    sformułowałeś oskarżenie. świadomie? masz w tym jakiś cel? zdajesz sobie
    sprawę że to negatywnie nastawia, a Ty możesz zostać pociągnięty?

    Coś Tobie i innym wyjaśnię. Policjanci to też ludzie. Wykonują swoją
    pracę zgodnie z zasadami (akurat w tym przypadku) Alkomaty nie zostały
    wymyślone bez sensu, nie kara się trzeźwych, a pijani za kierownicą
    naprawdę zabijają niewinnych. Jakby to był przypadek marginalny - nikt
    by się nie bawił z alkomatami. To my wszyscy głosujemy żeby tak było.
    portfelami , lenistwem i głupotą - nie krzyżykiem na wyborach.

    Teraz jazda ekstremalna. włączcie mózgi. wyobraźcie sobie wiatraczek
    popryskany płynem który nie paruje. sytuacja jest taka: stoisz na wolnym
    powietrzu, i dmuchając na wiatraczek masz spowodować że płyn znajdzie
    się w twoim organizmie. PRzecież to bez sztuk cyrkowych, dmuchania pod
    wiatr jest niemożliwe!

    Nie chce mi się udowadniać że nie jestem wielbłądem, ale wszelkie
    choroby, świetnie się roznoszą w innych warunkach i akurat podwórko,
    szczególnie na mrozie to obszar gdzie tych wirusów/bakterii
    chorobotwórczych jest najmniej

    ToMasz

    PS Może to kogoś zaboli. nawet napewno. ale dla dorbra reszty, chciałbym
    aby jakiś kierowca który zabił paru ludzi stanął przed kamerami
    tvn/polsta/tvp i zeznał że przez naście lat jeździł bez mandatów jak
    pirat, bo społeczeństwo nauczyło go jak obchodzić przepisy, jak unikać
    radarów, jak wygrać sprawę o jazdę po pijaku przed sądem itp.... Ciekawe
    jak się poczujecie jak zginie ktoś z Waszej rodziny