    From: Gil <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Epson L800 - drukarka atramentowa
    Date: Thu, 22 Jun 2017 22:19:24 +0200

    In article <594a42d7$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>, ikov1@t-l-e-
    n.pl says...

    > Ja mam Epsona L300 (nie powiem od kiedy, ale kupowałem kiedy na rynku
    > były od około roku). Wpis również nie jest sponsorowany, chociaż bym i
    > tym nie pogardził :)
    >
    > Na tę chwilę wydrukowane 20 000+ kartek, z czego pewnie wydruki tekstów
    > czy jakichś pism to pewnie 1/4, reszta to plakaty, ulotki, dyplomy,
    > zazwyczaj w pełnym kolorze na całej stronie, większość na papierze 120g
    > i 160g, fotograficznym A4 i pewnie z 1000 szt na foto 10x15.
    > Sam jestem zaskoczony że ciągle działa, bo nie spodziewałem się dużej
> [...]

    Zaciekawiło mnie o tym zbiorniku na zużyty tusz. Nie wiem czy mam coś
    takiego i pierwszy raz słyszę o tym.
    Do tych drukarek tylko oryginalne tusze. W zamienniki nie ma co sie
    bawic. W przypadku L800 użytkownicy narzekają, że to tylko drukarka do
    foto a na zwykłym papierze jest słaba. Coś w tym jest. Co druków na
    zwykłym papierze - ulotek, wykresów trzeba pogrzebać w programie do
    druku ale nie jest świetnie.
    To miej na uwadze myśląc o L1300 albo L1800 bo to też drukarki głównie
    fotograficzne.
    Co do głowicy to trzeba zawsze trzymac drukarkę z kable w sieci.