  • 1. Data: 2010-11-02 09:45:53
    Temat: Era bład w umowie.
    Od: "przemek" <p...@g...pl>

    Witam

    Rok temu zamowilem w sklepie interentowym ERA nowy aparat z umowa na okres 24
    miesiecy. PRzesyłka zostala dostraczona i umowa podpisana. PRzez 12 miesiacy
    operator nie podlaczyl mnie do sieci nawet po interwencjach z mojej strony.

    Wczoraj dostalem kare za nie wywiazanie sie z umowy brak platnosci.

    Przeczytalem umowe i jest tam Oswiadczenie ze akceptuje regulamin i warunki
    sieci era i jest tam pkt 50 na TAK i punkt 51 na NIE. Zakreslony jest punkt 51
    NIe. Jakim prawem nie akceptujac regulaminu operator zada czegokolwiek
    odemnie?
    Umowa zostala mi przeslana juz wypelniona na brak akceptacji regulaminu-
    zaznaczone ptaszkiem.

    Kto ma racje w tym sporze?

  • 2. Data: 2010-11-02 10:25:04
    Temat: Re: Era bład w umowie.
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > odemnie?
    > Umowa zostala mi przeslana juz wypelniona na brak akceptacji regulaminu-

    Zwróć się do swojego rzecznika konsumentów.
    S.

  • 3. Data: 2010-11-02 11:29:05
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

> [...]
    > odemnie?
    > Umowa zostala mi przeslana juz wypelniona na brak akceptacji regulaminu-

    Era to jedna wielka pomyłka, przysyłali mi do firmy wezwania przedsądowe za
    niezapłacone faktury których nie dostałem, dzwonię do nich a oni znowu
    przesyłają w kółko to samo, żenada.
    Po przejściu do Orange rachunki zmalały z 17000 do 6100 średnio miesięcznie.
    Piotr

  • 4. Data: 2010-11-02 11:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news..pl" <p...@p...pl> napisał w
> [...]
    > do nich a oni znowu przesyłają w kółko to samo, żenada.
    > Po przejściu do Orange rachunki zmalały z 17000 do 6100 średnio

    Ale sa tez zadowoleni uzytkownicy Ery, kilkanascie milionow
    dokladniej mowiac :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-11-02 12:03:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-02 12:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "news..pl" <p...@p...pl> napisał w
    >
    > Ale sa tez zadowoleni uzytkownicy Ery, kilkanascie milionow dokladniej
    > mowiac :-)

    Patrząc po wielu swoich znajomych mam wrażenie, że większość osób nie
    umie porównać taryf, tym samym trudno powiedzieć, czy są zadowoleni. Po
    prostu są w W1/W2/W3/W4/..., bo są, bo byli od lat, bo mają rodzinę w
    tej samej sieci (i nic, że za te wewnątrzsieciowe połączenia płacą
    więcej, niżby zapłacili w innej sieci za pozasieciowe).

    Znajomy jeszcze siedzi po umowie w tak tak fonie z taryfą 59gr/min i
    nie daje się namówić na zmianę. Od pół roku jak zagajam temat, to mówi,
    że musi się rozeznać, a jak próbuję go namówić, to wydaje mu się, że
    chce go oszukać :)

    Takich, co potrafią sobie świadomie wybrać taryfę to znaczna mniejszość.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-11-02 12:12:34
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-11-02 12:52:
    > Użytkownik "news..pl" <p...@p...pl> napisał w
    >
    > Ale sa tez zadowoleni uzytkownicy Ery, kilkanascie milionow dokladniej
    > mowiac :-)
    raczej tacy, co kompletnie nie zdają sobie sprawy, jak Era robi ich na
    najróżniejsze sposoby w ch... :]

    Witam, kolegę z postu wyżej w klubie "lubiących inaczej" Erę, za
    _beznadziejną_ obsługę klienta biznesowego

    Paweł

  • 7. Data: 2010-11-02 12:31:48
    Od: "grin" <s...@a...er>

> [...]
    > daje się namówić na zmianę. Od pół roku jak zagajam temat, to mówi, że
    > musi się rozeznać, a jak próbuję go namówić, to wydaje mu się, że chce go

    Mam taką, jeszcze musi parę miesięcy trwać zgodnie z umową
    Może i 59 gr to dużo, ale większość wykonywanych połączeń jest darmo. SMS 16
    gr.

    Na co to zamienić ?

  • 8. Data: 2010-11-02 12:33:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
> [...]
    > zagajam temat, to mówi, że musi się rozeznać, a jak próbuję go
    > namówić, to wydaje mu się, że chce go oszukać :)

    Czasem tak po prostu jest taniej, mimo ze wydaje sie drozej :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-11-02 12:35:32
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Czasem tak po prostu jest taniej, mimo ze wydaje sie drozej :-)

    Szczególnie jak lat temu kilka wzięło się aparat telefoniczny za 1zł za
    utrzymanie aktywnego konta przez 3 lata.

  • 10. Data: 2010-11-02 12:38:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grin" <s...@a...er> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Szczególnie jak lat temu kilka wzięło się aparat telefoniczny za
    > 1zł za utrzymanie aktywnego konta przez 3 lata.

    Ale 3 lata minely, czas bylo podjac kolejna decyzje .. i znowu
    wypadla Era :-)

    J.